לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

קשקושים


בטיפול בציור אינטואיטיבי, צירתי קשקוש אני ממש טובה בקשקושים זו האומנות שלי. הרגשתי קצת לא נעים, אפילו הסמקתי, כי שניה לפני זה אמרתי לה שפעם צירתי, אבל עכשיו קשקשתי בצבעי פנדה כמו ילדה בת 5

 

 

בין קשקוש לקשקוש גם קשקשתי מילים, היא אמרה שתמיד יש לי מה להגיד, ואני הסכמתי. אמרתי שזה לא מסתדר, שאני לא מבינה מה יצא לי כאן, שזה לא בסדר, שאני לא אוהבת שהצבעים לא יפים, שבא לי לזרוק את זה ולהתחיל ציור אחר, רק ביקרתי את הקשקוש שלי ונלחצתי יותר ויותר.

 

 

נשימה עמוקה וניסיון לעשות סדר, יצרו ציפור גדולה וכחולה, ולידה עוד ציפורים יותר קטנים בכל מיני צבעים ולא משנה מאיזה כיון מסתכלים עליהם עדין רואים ציפור. היא אמרה שהציפור הגדולה זו אני, שיש לי כמה צדדים שאני מסתירה, שהביקורת שהעברתי על הציור זו הביקורת שאני מעבירה על עצמי, כמובן שלא הסכמתי למרות שהיא צדקה. הסתכלתי על הציור ואהבתי אותו, אבל היה לי קשה להגיד.

 

 

זו התמודדות קשה בשבילי, אני לא אוהבת אותה, זה מוציא ממני דברים אחרים שלא עולים בשיחה, דברים שאני לא בטוחה שאני רוצה להתמודד איתם, אבל מרגישה שאין לי ברירה, אני חייבת להתגבר על הדברים האלה שחשבתי שהם נעלמו, אבל הם שם רק מצאו להם מקום אחר להתיישב בו.

 

  

אחרי תקופה ארוכה של חופש, אני מתחילה ביום ראשון לעבוד. כשהחלטתי עם עצמי פחות או יותר מה אני רוצה זה כבר היה פשוט יותר. ובשביל להשלים את זה שאני פסיכית אני מתחילה לעבוד בבית חולים גהה.

 

 



 



 

 

נכתב על ידי , 26/7/2006 16:13  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-29/7/2006 10:18



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)