לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

מעיק*


הוא מבוגר ממני בכמעט 20 שנה, אני מכירה אותו כבר 4 שנים, וכמעט שנתיים שלא נפגשנו. אני זוכרת שאמרתי לפסיכולוגית הקודמת כבר לפני יותר משנה שאני לא רוצה להיפגש איתו יותר, שאין טעם, שמציתי את זה לגמרי. מדי פעם אנחנו מדברים בטלפון ואני קצת מתחמקת, אין לי את האומץ להגיד לו "אל תתקשר אלי יותר", ואני מרגישה חייבת לו כי גם אם הוא יודע וגם אם לא הוא היה בן אדם משמעותי בחיי והשפיע על החיים שלי מאוד, אבל זהו, לא עוד אני במקום אחר היום.

 

 

הוא התקשר אתמול, אמר שהוא באזור. ישבנו אצלי כמה דקות ואני נסתי לעשות הכל כדי שלא נהיה כאן יותר מדי, ירדנו למטה לשתות קפה טילנו בשדרה. הלכנו לכיון האוטו שלו וחשבתי ששם זה נגמר, הוא שאל אם אני מסלקת אותו ולא היה לי מה להגיד, הוא סידר את תו החניה ועלינו אלי.

 

 

הוא ישב על הכסא מחשב ואני ניצלתי את זה כדי שיסדר לי תוכנה שלא עבדה, הכנתי קפה וישבתי במרחק בטוח ממנו. הדלקתי טלוויזיה, ודיברנו על המצב, ניסתי לעשות כל דבר שייתן לנו נושאי שיחה ולא יוביל לשום דבר. אחרי שעתיים מעיקים הוא אמר לי "זה ממש מעליב שאני יושב כאן כבר שעתיים ואת לא אומרת לי לבוא לשבת לידך", אמרתי לו שאני לא רוצה. הוא הבין את הרמז סופסוף ואמר שהוא צריך ללכת. כשהוא יצא מכאן  נשמתי לרווחה.

 

 

לא ישנתי כל הלילה והרגשתי מגעיל שהנחמדות שלי הייתה צבועה לגמרי, לפחות ברגע הנכון הלכתי עם האמת שלי.  

 

 

*שעה חשבתי על הכותרת

 

 



נכתב על ידי , 28/7/2006 11:45  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים בעבודה ב-31/7/2006 15:26



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)