לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

צרופי מקרים*


בחודש האחרון קרו לי כמה צירופי מקרים ממש מוזרים עם כל מיני בחורים מהעבר שלי שפתאום הופיעו בחיי אלוהים יודע מאיפה. בדיוק שהחלטתי להפנות את האנרגיה שלי לדברים אחרים.

 

 

הכרתי אותו לפני שנתיים, הכרות שטחית שכללה בעיקר סקס. אני והוא וכל מי שחשבנו לצרף. עד שאחרי כמה חודשים זה בהחלט מיצה את עצמו, ולא ראיתי אותו יותר משנה.

 

בחודש האחרון פגשתי אותו 3 פעמים:

  1. במקום מרכזי הת"א, כאשר הוא משתמש בכל הקסם המלוקק שלו כדי שניפגש שוב לשתות קפה. דיברנו כמה דקות ונפרדנו לשלום כשלי היה ברור שאין סיכוי בעולם שאני נפגשת איתו שוב.
  2. אחרי כמה ימים מהפגישה הראשונה, בעליה למטוס לאמסטרדם הוא היה עם אישתו. בכלל לא ידעתי שהוא יתחתן והוא גם לא הזכיר את זה בפגישה הקודמת שלנו, מה שגרם לי לרצות לתפוס ממנו מרחק הרבה יותר. בדרך משדה התעופה הביתה חלקתי מונית עם אישתו, שלא ידעתי האם להגיד עליה שהיא קרירה אלי או לא, הרי אני לא יודעת מה הוא סיפר לה עלי, מה היא יודעת ומה היא חושבת.
  3. אחרי שבועיים פגישה אקראית בשדרה הוא ואישתו, הוא דיבר והיא שתקה, כבר היה לי ברור שהיא לא אוהבת אותי במיוחד. גם אני במקומה לא הייתי אוהבת את זה.

 אני ממש מקווה שכל המפגשים האקראים האלה ברחוב יפסקו להם זה ממש מטריד אותי.

 

 

צירוף מקרים טרי מהיום (שאני לא אמסר יותר מדי פרטים מזהים כי זה הפך להיות מופרך לחלוטין, מי שיגלה שייהנה)

 

החלפתי תגובות עם בלוגר חדש, כשהתברר שאנחנו בעצם מכירים כבר מזמן ואפילו מחוברים במסנג'ר, הוא עלה על זה ופנה אלי. מסתבר שהכרנו פעם באיזה אתר היכרויות ולא נפגשנו ואנחנו לא זוכרים למה. הוא זוכר אותי ממש טוב ולי אין מושג מי הוא בכלל, מה שהיה מביך בפני עצמו.

 

ועכשיו אני תוהה, כמה אנשים שאני מכירה בטח קוראים כאן ויודעים שזו אני ולא אומרים...

 

 

אולי יהיו לי קצת צירופי מקרים טובים....

 

 

*כמה בלאגן בפוסט אחד...

ואני בכלל רציתי לכתוב על היום הראשון בעבודה ועל כמה זה נורא כשחדר האוכל הוא של בית חולים...

 

 

 



נכתב על ידי , 30/7/2006 19:50  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-2/8/2006 15:40



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)