לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

אותה גברת בשינוי אדרת*


ילדות גדולות לא בוכות, אבל ילדות קטנות כן.

 

 

אני מרגישה את הילדה הקטנה שלי מתעוררת זו שרוצה כאן ועכשיו ולא חושבת על ההשלכות של מעשיה, לא איכפת לה שהדברים יכולים לפגוע בה, לא איכפת לה שהיא יכולה להיות חולה בגלל זה, היא רוצה להשיג משהו, מטופש ככל שיהיה והיא תעשה את זה בכל דרך שתתן לה תוצאה מידית כי אין לה סבלנות, היא לא לוקחת אחריות, היא לא בוטחת בעצמה היא נותנת לגורמים חיצונים להכתיב לה את צעדה, והיא תעשה הכל חוץ מהדבר ההגיוני והנכון שהיא צריכה לעשות כדי להשיג את הדבר.

 

 

אז איך במצב הזה  אני יכולה לתת את מה שאין לי. אני לא יכולה להיות עכשיו בקשר וזה לא משנה בכלל אם הוא רווק, גרוש, פרוד או נשואי, אם הוא ידיד שלי, או סתם הבחור שאני שוכבת איתו, אני פשוט לא יכולה,כנראה שמעולם גם לא יכולתי, אני לא יכולה להיות בקשר עם מישהו כשאני מאבדת כל קשר עם עצמי.

 

 

אני עושה בדיוק את מה שאני חייבת. אני הולכת לעבודה כי אני חייבת, אני מורידה את הפי כי אני חייבת, אני שוחה קצת כדי שלא יכאב לי הגב, אני הולכת לטראפסטית כדי שיהיה לי למי לבכות, אני אפילו עושה את עצמי מנקה, וחוץ מזה אני בעיקר בוהה בטלויזיה ואוכלת.

 

 

אוכלת לעצמי את הלב.

 

 

וזה לא משנה שביומיום אני מחייכת, אפילו צוחקת, נראית דיי מאושרת, שמחה ומקסימה, אני פשוט לא.

 

 

*שום דבר לא השתנה משבוע שעבר ואני ממש חוזרת על עצמי.

 

 

נכתב על ידי , 15/9/2006 21:19  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איידריאן פרי ב-18/9/2006 00:08



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)