לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

הפעם הראשונה שלי*


בשיעור ספינינג ...

 

 

באופן ספונטני 10 דקות לפני תחילת השיעור החלטתי לנסות לעלות את רמת הקושי של האימוני ארובי ולעבור מהאליפטי האוהב עלי, לספניניג שנתפס כאימה הכי גדולה שלי.

 

 

המדריכה להלן הזונה, הסבירה לי כבר בתחילת השיעור שבעיות גב זה לא תירוץ, שאצלה בשיעור אין דבר כזה לצאת באמצע, ושבטח ובטח לא מפסיקים אם לא יכולים פשוט מדוושים בישיבה.

 

 

השיעור התחיל דיי רגוע והמשיך לקושי שבו מד הדופק שלי הראה 170 והגופיה הלבנה שלי הפכה להיות שקופה, כשהמדריכה עברה והשפריצה עלי מים הרגשתי כמו עלה מיובש שמנסים לעורר אותו.

 

 

כשהזונה ראתה שאני מדוושת בישיבה אבל לא מחזיקה בכידון היא אימה לקשור אותי, אותי!!! זה כבר נתן לי תירוץ טוב למה לא לעשות את מה שהיא ביקשה, אבל המשכתי כי התחת של הבחורה הכי כוסית בשיעור היה מול הפנים שלי ונתן לי תקווה.

 

 

הצלחתי להחזיק מעמד שעה, עם מכה קלה ברגל שעפה לי מהפדל, ועכשיו גם התנפחה, וברך כואבת שמרחתי עליה משחת הרגעה לשרירים, כדי לשמוע את הזונה  אומרת שזה היה שיעור מיוחד וקשה מהרגיל ושהיא שמחה שהחזקנו מעמד.

 

 

בשיחה אישית בסוף השיעור היא אמרה לי שזה היה שיעור ברמה 3, שזו רמה של רוכבים מקצועים (כאילו שזה אומר לי משהו), ושהחזקתי מעמד יפה מאוד, יותר מהרבה ותיקים, ושהיא מצפה  לראות אותי בשיעורים הבאים.

 

 

עכשיו אין לי שום אפשרות להתחמק !!!

 

 

ובכלל תכננתי היום אליפטי ובריכה. בסוף השיעור חשבתי רק שאני הולכת להטביע את עצמי בבריכה. כמובן שגם לא הבאתי בגדים להחלפה, כי אני לא אוהבת להתקלח שם, אז חציתי את מרכז תל אביב רטובה, מזיעה ומסריחה.

 

 

אני רק רוצה למצוא את זה שהבטיח ששורפים 700- 1000 קלוריות בשיעור ספינינג, וגרם לי לחשוב על לבוא לשיעור, כי אני שרפתי רק 555 קלוריות

 

 

 

*ולמרות הכל לא האחרונה.

נופסי, בואי איתי לשיעור ביום שלישי!

 

 

נכתב על ידי , 17/9/2006 23:52   בקטגוריות נושאים ברומו של עולם  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-18/9/2006 14:26



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)