לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

נשימות עמוקות*


בימים האחרונים קשה לי לנשום, כל נשימה שאני לוקחת יוצרת לי לחץ בחזה. משהו "תקוע תקוע עמוק בתוך הגרון". וזה מקשה עלי כמו עול שלקחתי על עצמי בצורה בלתי ברורה.

 

 

כנראה שאלה הפחדים שממלאים אותי והחוסר ביטחון שצץ בתקופה האחרונה יותר ויותר. והרצון שלי לברוח מהם כאילו לא התבגרתי לרגע, המחשבה ליסוע מכאן בסוף השנה קורצת יותר מתמיד, ליעד לא ידוע, אבל אני יודעת שזה בא מהמקום של חוסר היכולת שלי להתמודד ולהתחייב, הרי "לונדון לא מחכה לי גם שם אהיה לבד".

 

 

ובנתיים הקושי הזה להכניס אויר לריאות גורם לי לעייפות גדולה, לחוסר כוח ולחוסר יכולת לעשות דברים, זה מעיק כאילו אין לי קיום, האנרגיה הזו שנלקחת ממני, או שזו אני שלא לוקחת בכלל, הרי  אין לי את היכולת  לחיות בלי זה.

 

 

ברור לי שאני אצטרך לטפל בזה, אבל בניגוד לטיפולים אחרים שעברתי מזה אני מפחדת כל כך. אני יודעת שהאבן שמונחת שם תזוז והסכר יפתח ויצאו הרבה דברים כואבים, הרבה יותר כואבים ממה שקורה לי בטיפול היום.

 

 

וכרגע גם בלי הניתוח הפסיכולוגי שאני עושה לחיי ולגופי, ואם הנשמה שלי רוצה לחיות או לא רוצה לחיות, כרגע  אני בסך הכל רוצה להצליח לנשום בקלות.

 

 

*זה לא פסימי, באמת שלא.

 

 

נכתב על ידי , 7/10/2006 11:37   בקטגוריות שלום לתמימות, כשהלב בוכה  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-9/10/2006 16:34



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)