לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

צרות של עשירים


כבר שבוע אני מוצאת את עצמי נרדמת לפני 22 על הספה וכל היום עייפה בלי סיבה מוצדקת.

 

 

חשבתי מה יכול לגרום לעייפות הזו שגרמה לי אתמול לנקר בזמן נהיגה בשעה 18 בערב. יש שתי אפשרויות רלבנטיות, אפשרות אחת היא בגלל שהברזל שלי נמוך, מה שאובחן כבר לפני שנה, אבל הרופא הנשמה שלי לא רצה לתת לי כדורי ברזל כי זה יגרום לי להשמין, באמת תודה שאתה דואג לי כל כך ולא שואל את דעתי בנושא. האפשרות השנייה וההגיונית יותר  היא שזה נובע מזה שאני פשוט לא עושה כלום בעבודה, כבר התלוננתי על זה בעבר, אבל עכשיו זה הגיע לנקודת שפל חדשה 8 שעות של חוסר עשייה גורמים לי לתסכול ולעייפות. הצעתי את עזרתי גם במשרדים אחרים, אבל מסתבר שגם להם אין יותר מדי עבודה.

 

 

 רמת התסכול שלי כל כך גבוהה מהמצב הזה שאני מוצאת את עצמי חסרת אונים ואתמול כבר הייתי על סף בכי. אני מרגישה שאני לא יכולה להשאר במקום הזה עוד יום אחד נוסף. זו משרה זמנית ואני אמורה להודיע להם בשבוע הבא אם אני נשארת עוד חודש או עוזבת בתחילת נובמבר. בנתיים החלטתי לתת לעצמי זמן להרגע ולחשוב על זה בהגיון.

 

 

מצד אחד אני צריכה את הכסף מצד שני אני לא רוצה להרגיש רע כל יום. בנוסף לא מצאתי עדין עבודה חדשה, כנראה שזה בגלל שאני לא יודעת מה אני רוצה לעשות, אבל אני יודעת מה אני לא רוצה לעשות. בא לי לעשות משהו חדש ושונה ממה שעשיתי, אבל אם אין לי ניסיון בתחום זו בעיה, אז נידונתי להמשיך לחפש בתחום המשעמם שעבדתי בו בעבר. מה כבר ביקשתי מקום עבודה מעניין שיהיה לי בו גם עבודה ושיהיה לי כייף לקום לעבודה בבוקר, למה זה צריך להיות כל כך קשה.

 

 



  

נכתב על ידי , 26/10/2006 09:15   בקטגוריות העבודה היא חיינו, מי אמר לך שאת מוזרה  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של South ב-13/11/2006 01:11



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)