לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

בוטות*


אתמול נשאלתי שאלות פשוטות ונוקבות, זה מלחיץ אותי, ואני לא יודעת מה לענות, זה גורם לי להרגיש ילדה קטנה ומטומטמת שלא מצליחה להתמודד איתן מספיק טוב. בוא תזיין אותי בתחת על הספה, ואל תשאל אותי את השאלות האלה הן חודרות  הרבה יותר.

 

 

כל פעם שונה מהאחרת ומפתיעה יותר, הפעם זה היה עדין. הוא יודע שנצלתי את זה במידת מה. חשבתי שחסר לי שלא מזיינים אותי בכוס**, הרי אני אישה אמורים להתייחס לחלק הזה בי, וגילתי שוב כמה אני יותר אוהבת שמזיינים אותי בתחת. כנראה שבאמת הכוס מיועד לעשות פיפי ולהביא ילדים.

 

 

כשיש לי עדינות חסר לי הכאב, כשיש לי את הכאב חסרה לי העדינות. איך מוצאים את האיזון בין השניים והאם אני בכלל רוצה? והאם בכלל צריך? ואולי זה כבר נמצא שם כשפעם היא ככה ופעם אחרת? שאלות סרק, אתה בעצם זה שקובע, לא משנה לאיזה כיון אתה לוקח אותי זה עושה לי נעים, הגוף שלי זוכר. 

 

 

*למי שיש בעיה עם מה שנכתב מוזמן לא לקרוא כאן.

** לפי בקשתו של אדוני  שונה הקוס לכוס...

 

 

  

נכתב על ידי , 1/11/2006 08:57   בקטגוריות עד העונג הבא  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים. ב-30/10/2007 14:15



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)