לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

באיחור של יום


"חבל שחגרת את החגורה

  למה?

  כי בא לי עוד..."

 

 

יום חופש שינה עד מאוחר, אחרי לילה מלא רגשות ובוקר שלא הסתדר כמו שרציתי,  לחוות סשן באמצע היום, לוקח אותי למקום אחר, מאפשר לי לשים לרגע בצד לפחות חלק מהדברים שהטרידו אותי ולהיות בשקט, להתמסר לו, לכאב ולתחושות.

 

 

הוא בא בלי הציוד שלו, אבל הציוד שלי תמיד מספיק ואלתורים לא חסר. אני עוד לא יודעת מה אני אוהבת יותר ואם בכלל, חגורה או שוט, כל פעם מחדש זה נורא כואב, כל פעם מחדש אני שונאת ואוהבת  וכל פעם מחדש אני רוצה עוד. חשבתי שסשן מרגיע אותי, אני מגלה שרק שהוא נגמר השד שלי מתעורר ואני אוהבת את השד הזה.

 

 

מאוד מאוד נהנתי מהסשן, היה בו משהו אחר לפחות בהרגשה שלי, הייתה בו יותר עוצמה וכאב, ויחד עם זאת הייתה בו הרבה רגישות. אני אוהבת את השילוב הזה, השילוב המבין.

 

 

הגילוי הגדול מבחינתי בסשן הזה היה שכשסותמים לי את הפה אני שותקת ומקבלת את הכאב. טוב, זה קצת קשה להתלונן כשיש לך זין בפה.

 

 

יום שלישי הבא אני גם בחופש....

 

 



 

נכתב על ידי , 22/11/2006 21:27   בקטגוריות עד העונג הבא  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-25/11/2006 09:25



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)