לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

כלבים לא נובחים בירוק*


אני אוהבת הפתעות, השבוע הפתיעו אותי פעמיים, או כמו שהאדון שלי אומר "אל תדאגי ידאגו לך" זה לא שאני לפעמים לא דואגת, אבל השבוע דאגו לי מאוד, תודה.  

 

 

אני אוהבת צופים, צופים לוקחים את הסשן למקום אחר שאני מאוד אוהבת, מקום יותר מוקפד, יותר כואב, פחות מוותר. מקום שגורם לי יותר לאבד שליטה ולהתמסר למלא את התפקיד שלי בצורה טובה יותר כדי לעשות את האדון שלי גאה.  ונניח שלא הייתי אוהבת, כי בכל זאת זו סיטואציה מביכה ולפעמים גם משפילה, אני רוצה להאמין שעדין הייתי מסוגלת לעשות את זה, כי לא אמורה להיות כאן שאלה בכלל, אבל למזלי אנחנו דיי מותאמים בדברים שאנחנו אוהבים.

 

 

הבחור הנחמד שצפה השבוע שאל "איך אני יודע שלא מכריחים אותך לעשות את זה, ושאת באמת נהנית?" ואני רק תהיתי איך הוא לא רואה שכל הסשן יחד עם הכאב אני מחייכת, הרי אפשר לראות בברור "שהעגל רוצה לינוק יותר ממה שהפרה רוצה להניק"

 

 

*אין קשר בין הכותרת לתוכן, חוץ מזה שאני כלבה.

 

נכתב על ידי , 25/11/2006 08:31   בקטגוריות עד העונג הבא  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דולפינה ב-26/11/2006 20:10



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)