לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

לא בורחת


אחת ההחלטות שלי בחודשים האחרונים היא שאני לא בורחת מקשיים. שאני צריכה לעבור שיעור בהתמודדות, או כמו שהטראפסטית שלי קוראת לזה צריך לסיים את מה שמתחילים.

 

 

ההתמודדות הזו התחילה מזמן, בדברים קטנים וחשובים, אבל לא הוגדרה ככזו, שמתי לב לזה בעיקר כשהחלטתי ללכת לשומרי משקל. ידעתי שהקושי שלי בא מהמקום שמספיק פעם אחת שאני לא ארד, או אעלה, או ארד לא כמו שציפיתי כדי לגרום לי לברוח ולא לחזור יותר. החלטתי והתחיבתי שהפעם גם אם יהיו תקופות בלי שינויים משמעותים, גם אם אני אוכל יותר, גם אם הדברים לא יהיו כמו שאני מצפה, גם אם אני אתאכזב אני אמשיך להגיע לפגישות, להקשיב ולחמם כסא, אבל אני אגיע ולא אברח. זו המטרה שלי בתהליך הזה והיא אפילו יותר חשובה לי מהירידה, למרות שהן קשורות אחת לשניה ואם אני אצליח באחת אני אצליח בשניה.

 

 

בימים האחרונים אני מרגישה שאני רוצה להכניס משהו חדש לחיים, ואני יודעת שהדבר שהכי ברחתי ממנו כל השנים, שהיה לי קשה איתו, שאני ממש שונאת ושאני הכי לא טובה בו זה לימודי אנגלית. החלטתי שהיום אני מספיק מוכנה וחזקה  להתמודד עם הנושא הזה שנראה כל כך פשוט לאחרים ובשבילי הוא סיוט. 

 

 

הפעם אני מגיעה לזה ממקום אחר ואני ממש מקווה לא לברוח כשיהיה לי קשה.

 

 


נכתב על ידי , 27/11/2006 09:38   בקטגוריות שלום לתמימות, מי אמר לך שאת מוזרה  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-28/11/2006 19:57



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)