לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

לבכות


היה לי קשה, כאב לי מאוד, הרגשתי מושפלת, חסרת יכולת לזוז, הרגשתי רע פיזית ומנטלית ונשברתי. בכיתי המון וליד אנשים זרים. הבטחתי לעצמי שלי זה לא יקרה, שאני לא אבכה בסשן ובכיתי. אני מאוכזבת מעצמי.

 

 

הייתי במקום שכנראה עוד לא הייתי מוכנה להתמודד איתו, בסשן שיש בו עוד שפחה, מודה שהנוכחות שלה הטרידה אותי, במיוחד שהיו לה יכולות מדהימות, שאני אפילו לא קרובה אליהן מה שרק גרם לי להרגיש יותר מושפלת ושאני מאכזבת את  האדון שלי שדאג לי לסשן הזה.

 

 

אני מרגישה שנשברתי כל כך שמהמקום הרגיש שאני נמצאת בו כרגע אני  לא אצליח בחיים לעמוד בעוד סשן. זה לא שלא היה לי כייף ונהנתי ופינקו אותי במגע נעים ובבחורה שירדה לי, אבל כרגע עולות לי מלא שאלות והקושי והכאב לא נעלמו, הם עדין כאן. ואני לא בטוחה שאני יודעת כרגע איך להתמודד עם המצב חוץ מלהמשיך לבכות.

 

 



נכתב על ידי , 28/11/2006 20:10   בקטגוריות עד העונג הבא  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)