לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

דברים שלא אומרים


ההורים מגיעים אלי לארוחת צהריים לחגוג את יום הולדתי שיחול מחר, זה לא היה מתוכנן ולכן בוטלה ההזמנה שעשתה בת דודתי לארוחת ערב אינטימית שלי ושלה בסושי סמבה.

 

 

הם יבואו עם אחותי הקטנה, ואחי כמובן לא יגיע, אני בכלל לא מצפה  ואולי בעצם עדיף כך. אני אקח את המשפחה למוזס כי מכל המסעדות באזור זו נראית לי הכי ראויה כרגע. אבא שלי ירצה לאכול המבורגר עם צ'יפס ואמא שלי כמובן תסתכל עליו במבט מקפיא ותרדה בו שזה המון קלוריות. היא כמובן תזמין חזה עוף, תחייך ותגיד שזה האוכל הקבוע שלה. אחותי תזמין אנטריקוט ותבכה שהיא שמנה ואני אזמין סלט בריאות עם נתחוני עוף. ממש משפחה שכזו.

 

 

אם היו שואלים אותי איך בא לי לחגוג הייתי בוחרת להשאר בבית לשכב על הספה להזמין סרט, לאכול סלט עם טונה בשמן, לחמם תענוג במיקרו ולא להתחיל לחשב נקודות של חזה עוף, ללכת לשחות ולצאת לשתות עם חברה. בא לי קצת לבד וקצת שקט. כנראה שזה הבלבול  של היום שלפני. 

 

 

העירו לי אתמול  שאני רק מתלוננת. אז כן אני כזו שעושה מדברים קטנים דברים גדולים, אני לחוצה, לפעמים לא נחמדה והניסיון שלי להיות מרוצה לוקה בחסר. יש לי עוד כמה דברים להגיד על הערה הזו אבל אני אתייק אותה במגירת "השטויות שמלכה לא מתייחסת אליהן", אעשה את השינוי שנראה לי נחוץ ובעיקר אני אשתוק, באמת עדיף שאני אשתוק.

 

 



נכתב על ידי , 2/12/2006 12:46   בקטגוריות מי אמר לך שאת מוזרה  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-6/12/2006 06:59



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)