לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

סיכום יום הולדת מוקדם


הארוחה עם ההורים עברה בשלום, המציאות היתה הרבה יותר טובה מהתסריט המוכר שהיה לי בראש. קיבלתי מהם מתנות כבר לפני שבועיים, מלא בגדים ונעלי ספורט שרציתי עם ג'ל באצבעות מה שהיה אמור לעזור לי לבעיית הרדמות בכפות רגלים באמצע אימון, זה לא עוזר. ולכן התפלאתי שקיבלתי שעון RADO מהמם, אבל חסר ספרות ומכיוון שעד גילי המופלג לא למדתי להסתדר עם שעון כזה  אני אצטרך להחליף אותו. אמא שלי כמובן היתה צריכה להוסיף שהיא מקווה שזה התכשיט האחרון שהיא קונה לי ושבשנה הבאה שבעלי יקנה לי. נו באמת, נראה לי שחסרה כאן קצת מציאות.

 

 

אני כמובן פינקתי את עצמי בעוד מלא בגדים, חזיות ושטויות ומכיון שאני חזירה אחת מהמתנות שקניתי  לא נכנסת למגירה, מסתבר שזה לא פלאג זה עץ חג המולד, אבל אי אפשר לשים אותו בסלון.

 

 

ביום שישי בצהריים אכלתי איתו ואיתה, וקיבלתי ממנה מתנה קופסא מלאה בתחתוני חוטיני. הוא כמובן הכריח אותי לפתוח את הקופסא במסעדה ולהראות לו את התחתונים, מה שלווה במבטים מהסובבים.

 

 

קיבלתי היום זר ורדים מהמשוגע, שלא עוזב אותי בשקט. אני בכלל לא רציתי לקחת את הזר, אבל השאירו אותו אצל השכנה, לפחות עכשיו אני יודעת איך קוראים לה.

 

 

בערב אני יוצאת עם זו שפעם רצתה לתת לי הכל, ביום שלישי אני אוכלת עם ל' המדהימה, בשבת הארוחה בסושי סמבה שנדחתה.

 

 

יום אחד וכל כך הרבה חגיגות, תודה.

 

 

הוא התקשר כמה פעמים לאחל לי מזל טוב, ושאל אותי שאלה של חשבון נפש. אין לי את הצורך לעשות חשבון נפש משתי סיבות: אחת, כי אני עושה כל הזמן. השניה, כי מאוד טוב לי במקום שאני נמצאת, אני קוראת את עצמי שנה אחורה ומתפלאת... 

 



נכתב על ידי , 3/12/2006 17:30  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-6/12/2006 12:34



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)