לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006


במשך שלושת השבועות האחרונים עשיתי חפיפה במשרד החדש יומיים בשבוע, יחד עם המשך עבודתי הזמנית . מה שיצר איזון בין עבודה לחוצה לבין עבודה רגועה או יותר נכון חוסר עבודה, שתי הקצוות של הסכלה. הייתה לי תחושה שאני מגיעה למקום טוב ומעניין מאוד מבחינת עבודה וזה עשה לי הרגשה טובה מאוד.

 

 

ביום ראשון התחלתי לעבוד באופן קבוע כשיש לי עוד חודש חפיפה שמסתבר שגם בזמן הזה לא יספיקו להסביר לי הכל. ביום שני כבר בכיתי, בכיתי כל היום ולא הצלחתי לעצור את הדמעות. בכיתי במשרד, בשירותים, מול לקוחות, לאחותי בטלפון, הגעתי לתראפסטית שלי וכל הפגישה רק בכיתי, תוך קביעה שאני לשם לא חוזרת יותר!!!

 

 

אחרי שנשמתי ונרגעתי ויכולתי לדבר ולהסביר את המצב. וסיכמנו שלמרות הכל אני נותנת לזה עוד הזדמנות לפחות לבחון את זה עד סוף השבוע. כי אני בן אדם בוגר ואני לא יכולה לתת לילדה הקטנה שלי כל כך הרבה מקום. ואני לא יכולה כל הזמן לברוח, כי מבריחה לא מתקדמים, ושלמעשה ככה זה בחיים יש יום טוב ואח"כ יומיים פחות טובים ועוד יומיים יותר טובים. ובכלל זו רק עבודה אני לא צריכה לקחת את זה כל כך קשה, אני מסיימת לעבוד בארבע ויש לי את הזמן לחיים האמיתיים.

 

 

אבל היום לא עמדתי בזה, לקחתי את הדברים שלי ויצאתי. אין לי בעיה עם העבודה, אני יודעת שאני מסוגלת לעשות אותה על הצד הטוב ביותר והוכחתי את זה, זה תחום מאוד מעניין ואני נהנית מהעבודה עצמה, אבל היחס הוא מגעיל ואני לא יכולה לעושת את העבודה שלי כשאין לי שולחן, טלפון ומחשב וצורחים עלי למה אני לא עונה לטלפון, שיש להם בעיה עם זה שאנחנו עושים הפסקה לארוחת צהריים, שלא מאפשרים לי לפתוח חלון או להדליק מזגן כי חבל על הכסף ואני מרגישה שאני לא מצליחה לנשום ויש לי עוד כמה דוגאות, אבל נראה לי שזה ברור.

 

 

יכול להיות שיכולתי להשתדל יותר, אני גם יודעת שיש דברים בהתנהלות שלי שהייתי בהם לא בסדר והשתדלתי לשנות אותם, יכול להיות שיכולתי לנשום עמוק ולהרגע, יכול להיות שאני עוד אצטער על הצעד הזה, כי העבודה באמת מעניינת וכי ברחתי ולא נתתי הזדמנות לעצמי. וכן אני מפחדת ממה שיהיה עכשיו, מאוד מפחדת, אבל אני לא מוכנה להשאר במקום שגורם לי להרגיש כל כך רע.

 

 

הלכתי לשלוח קורות חיים...

 

 

  

נכתב על ידי , 6/12/2006 13:13   בקטגוריות העבודה היא חיינו  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-7/12/2006 01:00



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)