לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

התלבטות*


בלילות כשאני לא מצליחה להרדם אני חושבת על הקשר שלנו ועל BDSM ואיך אנשים מחוץ לתחום לא מבינים אותו, ואיך אני לא הבנתי אותו לפני שהכרתי אותך.

 

 

כולם רואים מול העיניים את זה שאתה מכאיב לי, הם לא רואים ולא מבינים את זה שאתה תורם לי. אז הייתי עם בחורים והרבה בחורים שהיה לי איתם סקס ונילי, אבל הכאיבו לי נפשית, התנהגו אלי מגעיל וסבלתי איתם, כמובן שהיו גם כאלה שהיה לי טוב איתם. הם לא יכולים לראות שאיתך זה אחרת, שבחודשים האחרונים אני משתנה כל כך הרבה בגלל הטיפול אצל הטראפסטית ובגלל הקשר איתך, הרי אתה לימדת אותי שאני לא יודעת באמת כמה אני יכולה, שאני צריכה להאמין  בעצמי יותר, ששם לי את המראה מול הפנים על איך אני מתנהגת עם עוד אנשים, זה לא שלא ידעתי את זה אבל הביקורת הבונה שלך מוסיפה לזה שאני אטפל בזה קצת יותר, שלא נותן לי לברוח מהתמודדויות כשקשה לי ואני באמת מאוד טובה בלברוח.

 

 

יש לי מאסטר מדהים ואני מאוד גאה שהתמזל מזלי ובחרת בי.

 

 

*היתה לי התלבטות אם לפרסם כאן את הדברים האלה, בזמן האחרון הדברים האישים שאני חושפת כאן מהווים לאנשים מסויימים את הלגטמציה לפגוע וזה יצר לי תחושה של מתנצלת. ומכיון שזה מאוד אישי שלחתי את המכתב הזה לאדון שלי וקיבלתי תגובה מדהימה.

 

ולמרות זאת כתבתי את הדברים כאן כהמשך לתגובה שלה ולפוסט שלה.

 

 

נכתב על ידי , 15/12/2006 10:38  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Miss Moca ב-17/12/2006 17:36



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)