לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

עוד לא מאוחר


בימים האחרונים הייתי עצובה, לא ידעתי להגיד בדיוק למה, לא היה לי את הכוח להתמודד עם זה ולא מצאתי את המילים לכתוב ומה זה בעצם משנה אם הייתי כותבת שזה א', ב',ג',ד' או ה' ו' ז', בעיקר ז'. אז  בכיתי הרבה וזה עבר.

 

 

השבוע הרגשתי שאם אני אעצור לרגע מהטירוף של חיי אני אגלה כמה דברים שאני לא בטוחה שאני אוהב, שאני בעצם מסתתרת מאחורי  העשייה הרבה שלי. למשל זה שאני  בכלל לא מתייחסת לעובדה שלא פגשתי את רוב החברים שלי הרבה זמן ושבעצם אין לי ממש כוח אליהם או חשק ושאולי גם להם אין ממש כוח אלי, ומאיפה בכלל מגיעה הבעיה הזו? כי אם יתנו לי לבחור בין ללכת לשחות או לצאת עם חברים, רבים הסיכויים שאני אבחר לשחות.

 

 

התראפסטית שלי אומרת שהדברים לא יכולים להיות מושלמים ושאני צריכה להסתכל על כל הדברים הטובים שאני עושה ולא להסתכל כל הזמן על מה שאין, כי תמיד יש חוסר איזון בחיים, אני משקיעה יותר בתחום מסוים ותחום אחר נפגע, ככה זה, ואם זה ממש מפריע לי אני צריכה לפעול לגבי זה, או במילים שלי אולי תשתקי כבר.

 

 

הסיבה העיקרית שלא כתבתי היא שאני מרגישה שאני חוזרת על עצמי. בתקופה האחרונה החיים שלי מאוד בנאלים, קבועים ורגועים, שגרה שכזו, יש מחסור בריגושים, אני יודעת כל יום מה אני עושה, אני מתכננת את הדברים מראש, מתי אני הולכת להתאמן, מתי שיעור אנגלית, מתי הפגישה עם התראפסטית, מתי, מתי, מתי, מתי? אין לי זמן זה תירוץ של עצלנים!

 

 

 


נכתב על ידי , 29/12/2006 19:27  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-31/12/2006 00:02



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)