לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

אמונה


תמיד הייתי שם זה היה מאוד ברור, אני מרצה ומתמסרת בקלות אני בכלל לא חייבת לקבל משהו להיפך ככל שהוא נזקק יותר אני נותנת יותר, לא שמתי שום גבול ונוצלתי בתוך יחסים שאמורים להיות נורמלים, אם ישאלו אותם הם יגידו שהם בכלל לא ניצלו זו אני שנתתי בלי לחשוב.

 

 

אני יושבת אצל הטראפסטית ששואלת אותי, "מה את חושבת שהוא אהב בך?" אני יושבת ושותקת אני אפילו לא מצליחה לחשוב על השאלה הזו היא נתקעת לי בראש ולא מתקדמת לשום מקום, הרי ברור לי שהוא לא היה צריך לאהוב אותי כדי שאני אהיה איתו הוא רק היה צריך למכור לי אשליה של זוגיות בעצם הנוכחות שלו. היא מסתכלת עלי ולא מבינה איך מהמקום שאני הנמצאת בו היום שהוא שונה לחלוטין מהמקום שהייתי בו פעם עדין יוצאים ממני הדברים האלה שעושים אותי כזו חסרת חשיבות.

 

 

כשהרגשתי שהביטחון העצמי שלי עולה ואני כבר לא מתחייבת לתכתיבים חברתיים ואמונות מטופשות ששתלו לי בראש מגיל צעיר, שבחורה צריכה להיות רזה כדי שגברים ירצו אותה. אני שוכבת על הגב ופותחת את הרגלים, מרגישה שאני מסובבת את העולם על האצבע, נהנת מכל רגע, ולא שמה לב שאני בעצם מסתובבת סביב עצמי.  

 

 

והיום אני יכולה להרגע לנשום עמוק, למרות גילי הכרונולוגי לחזור אחורה להתחיל מאפס ולא רק להכיר בעובדה שמגיע לי אלא גם לחוות שמתייחסים אליי כבן אדם וכאישה, שמכבדים ומעריכים אותי ובעיקר נותנים לי. בתוך המערכת הלא שוויונית הזו מעצם הגדרתה אני מרגישה הכי שווה בעולם עם התנהלות של תן קבל והתמסרות שבאה ממקום נכון, אני לומדת ממנו המון כבן אדם , כגבר, כאדון, אני מגלה דברים על עצמי, על יחסים על מי האנשים שאני רוצה שיהיו לידי ומרגישה קצת יותר שלמה עם עצמי.

 

 



נכתב על ידי , 5/2/2007 19:04   בקטגוריות שלום לתמימות, מי אמר לך שאת מוזרה  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-9/2/2007 23:57



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)