לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

לימודים


תקופה ארוכה אני מתלבטת על חזרה לספסל לימודי האוניברסיטה, ללמוד תואר שני. התלבטתי באיזה תחום והיה לי ברור שאני לא ממשיכה באותו התחום מהתואר הראשון וגם לא עושה עוד תואר במדעי הכלום.

 

 

לפני כמה ימים בעקבות שיחה עם אחת הבחורות שעובדות איתי בפרוייקט, החלטתי על תחום הלימודים. בדקתי את כל הפרטים וזה פשוט מסתדר בצורה מושלמת, זה קשור לתחום שאני עוסקת בו ומאוד אוהבת, הציונים שלי מתאימים, לומדים רק פעמים בשבוע אחר הצהריים מה שמאפשר לי להמשיך לעבוד במשרה מלאה, הכל נפלא.

 

 

עד שגילתי שההרשמה כבר נפתחה ונלחצתי, חשבתי שיש לי עוד זמן להתלבט ולהתחרט, אני רק מתחילה לעכל את הרעיון של חזרה ללימודים אחרי 6 שנים (קורסים מקצועיים לא נחשבים, גם לא לימודי אנגלית) ואני כבר צריכה לקנות ערכת הרשמה ולדאוג לכל הטפסים ולמהר לפני שההרשמה תסגר. ונוסף על זה עוד לחץ של מה יהיה ואני אצטרך לוותר על דברים ואיך אני אשלב עבודה במשרה מלאה, לימודי אנגלית, חדר כושר, חיי חברה ולימודים לתואר שני!!!

 

 

אתמול הטראפסטית שלי אמרה, שיש לי שני מצבים או אני היסטרית או שאני מתלוננת בין לבין לפעמים אני רגועה. אז עכשיו אני אנשום עמוק אנסה להרגע, אאמין שאני יכולה ושאני אצליח ואתפלל שאני בכלל אתקבל.   

 

 

והכי חשוב שאני זוכרת שאני לא יודעת באמת למה אני מסוגלת.

 

 



נכתב על ידי , 10/2/2007 19:06   בקטגוריות מי אמר לך שאת מוזרה  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זד ב-13/2/2007 13:26



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)