לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

נסיונות


בזמן האחרון אני לא מוצאת נושאי כתיבה, מסתבר שאני גם לא מוצאת נושאי שיחה עם הטראפסטית שלי. בפגישה האחרונה היא אמרה לי שאני אשקול את סיום הטיפול, כי אחרי שנה וחצי כבר השגתי את המטרה שבשבילה הגעתי, שאני כבר לא אותו בן אדם ושבכלל הגיע הזמן להמשיך הלאה.

 

 

זה מפחיד אחרי 6 שנים של טיפולים שונים, זו פעם ראשונה שמישהוא מציע לי להתמודד לבד, אולי באמת הגיע הזמן לקראת גיל 30 לנסות. ומה כבר יכול להיות במקרה הכי גרוע, אם אני לא אצליח אני תמיד אוכל לחזור לפגישות, או לקחת יומיים חופש מהעבודה כדי לבכות ולהמשיך הלאה. ואולי הגיע הזמן להאמין בעצמי קצת יותר ולראות שאני כן יכולה למרות שאני חושבת שלא, וללמוד בעוד דרך שאני לא באמת יודעת למה אני מסוגלת.

 

 

אתמול קיבלתי תוצאה של בחינה, הציון היה לא טוב, בכלל לא מה שציפתי, ולא מה שאני צריכה כדי להפוך להיות סטודנטית לתואר שני מן המניין. הדבר הראשון שעלה לי בראש זה לוותר על הלימודים, כי אם אני מקבלת כאלה ציונים אני בטוח לא אצליח. הזכרתי לעצמי שיש לי את הנטייה לצאת מפרופורציה, כי ישר הרגשתי שאני לא מספיק טובה, שתמיד זה ליד ולא בדיוק, שאני לא מצליחה בשום דבר, ובלי קשר לכלום, אבל אם כבר התחלתי  אז אני גם שמנה.

 

 

מי אמר להתמודד לבד...

 

  



נכתב על ידי , 22/8/2007 10:09  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים. ב-4/9/2007 07:10



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)