לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

סליחה


כבר שבועיים שאני חושבת ובורחת, חוץ מלעבוד ולישון אני לא מצליחה לעשות הרבה, אני כל הזמן עייפה, אני עייפה מהמחשבות על סיום שנה ותחילת שנה. חשבתי לדחות את ההתמודדות הזו לאחרי החגים, אחרי השנתיים לבלוג, אחרי יום הולדת 30, אחרי השנה האזרחית. כמה אפשר כבר לדחות, זה לא נעלם זה שם וזה יותר חזק ממה שאני חושבת.

 

 

אולי כבר הגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן. עשיתי המון דברים בשנה האחרונה, אני מאושרת שעשיתי אותם, זה לא היה ברור מאליו, לא האמנתי בכלל שאני אצליח, הגעתי מהרבה בחינות למקום בטוח ומוגן עבורי, אני יודעת שיש אנשים שהרבה יותר גאים בי על מה שקרה איתי, וחבל שאני לא יכולה להסתכל על זה דרך העיניים שלהם. כי אני מוצאת את עצמי רק חושבת על כל מה שלא עשיתי השנה, את כל מה שלא הספקתי לעשות, את כל מה שיש לי מדיי יום לעשות, זה גורם לי להתעייף.

 

 

לא חסכתי 20 אלף שקל, עדין יש לי מינוס, לא שיפרתי את היחסים עם ההורים (אולי ממש מעט), קצת פרשתי מלימודי האנגלית, יש לי עדין בולמוסים ואני עולה באופן מתמיד במשקל, אני עושה השלמות לתואר שני אבל בקושי משקיעה בזה, אני מתאמנת מעט, יכולה להשקיע קצת יותר בעבודה, אני מעופפת ושוכחת דברים קטנים וחשובים. אני מסתכלת על כל הדברים האלה וכל הפחדים שלי עולים, אני בלחץ מתמיד, יש בי חוסר שקט וקשה לי לנשום....אז אין פלא שאני עייפה כל הזמן.

 

 

הגעתי להחלטה מה המטרה שלי לשנה החדשה, להצליח קצת, לסלוח לעצמי, אני כל הזמן כועסת על עצמי, על כל הדברים שאני לא מספיקה, ורוצה, ולפעמים מרגישה שאני לא מסוגלת, למרות שאני כן. ולזכור שלסלוח זה לא לוותר לעצמי, זה להמשיך לנסות לעשות הכי טוב שאני יכולה. ולשנות קצת את הדרך שהתאימה שנה שעברה ואולי עכשיו כבר לא מתאימה.  

 

 



 

נכתב על ידי , 22/9/2007 10:07  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kuksta ב-27/9/2007 01:59



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)