לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

מישהו שומע אותי ?!


השעון הביולוגי שלי לא נותן לי לישון שניה אחרי 6:10 בבוקר, ורוב הזמן לנקר על הספה כבר ב-21:00 בערב. בדרך כלל זה בסדר, מסתדר לי מצויין, עם היומיום שבו אני כבר מחילה לעבוד ב-7:00 בבוקר, יש שקוראים לזה משוגעת, אני קוראת לזה זקנה. אני הכי טובה בבוקר, כלומר אחרי 8:00 בבוקר ושלוש כוסות קפה. אבל לכל הרוחות למה זה צריך לקרות ביום חופש. (לפחות הספקתי, ללמוד, לסדר את הבית, לבשל ולשחות וכל זה עד שעה 16:00)

 

 

אתמול עשיתי צעד משמעותי, קניתי משקפיים, אומנם המספר שלי קטן, אבל זה כבר התחיל להטריד, אחרי שעה וחצי של חיפושים ומדידות, מצאתי זוג משקפיים מדהים בסכום פעוט של 1750 ₪, אבל כנראה שאני לא אמורה להוציא כזה סכום על משקפיים, כי כל פעם שהורדתי אותם נתפסו לי בהם שערות, אז התפשרתי על זוג שיחד עם העדשות עלה לי חצי מחיר.

 

 

שוב אני הולכת כמו זקנה, אני נוטה לצד ימין, הצד שיש לי בו התחלה של פריצת דיסק, ואני לא מצליחה להתיישר. חשבתי שזה בגלל שנרדמתי על הספה, או בגלל שעשיתי אימון ארוך בחדר כושר, או בגלל התנוחה שהייתי בה לפני כמה לילות זו שאני כל פעם מחדש מגלה כמה אני אוהבת וכמה נעים וטוב לי בה. אבל מסתבר שזה בגלל שאני פשוט לא שוחה מספיק, אז ניסתי להתיישר וגררתי את עצמי לבריכה, מה ששיפר את המצב מידית. מה בסה"כ אני צריכה לשחות כל יום חצי שעה, אבל יש לי קצת תירוצים בזמן האחרון. היא אמרה את זה טוב: "מי שלא עושה מה שהרופא אומר כנראה לא כואב לו מספיק!"

 

 

התמונות מהחתונה של אחי הגיעו, מסתבר שלמרות שהייתי מהממת בחתונה, התמונות שלי יצאו זוועה, לא רק שנקודת ההתחלה שלי גרועה כי אני לא פוטוגנית, יש לי גם בעיה עם זה שיראו לי את השניים מה שאומר שאני עושה כל מאמץ לא לחייך. ואני אף פעם לא יודעת מה לעושת עם הידיים.זה נראה כאילו אני עושה פרצופים מכוונים למצלמה והידיים שלי זרוקות לצדדים. ואני שואלת את עצמי מי זו הדבילית הזו. אולי אם הייתי ממשיכה לפלרטט עם הצלם הוא היה עושה לי פוטושופ.

 

 

התראפסטית שלי שלחה אותי הביתה עם משימה, לעשות דיאלוג עם עצמי בנושא זוגיות, מה אני רוצה? אם בכלל? בלי לשים לב הדיאלוג הזה התחיל להתנהל לי בראש והעלה כל מיני דברים שלא ציפתי להם, שהם קצת מפתיעים אותי וקצת מפחידים אותי, אבל לפחות יש לי איזה כיוון ששונה מאוד ממה שחשבתי עד עכשיו.

 

 

טוב, יש לי עוד מלא דברים לעשות ורק שעתיים עד שעת השינה.

 

 

נכתב על ידי , 27/9/2007 18:56  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-10/10/2007 00:53



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)