לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

אחרי החגים


אתמול חזרתי מהעבודה בתחושה, שלא בא לי להיות בבית, אבל גם אין לי כוח ללכת לשום מקום, והדבר היחיד שבאמת רציתי זה קוראסון גבינה והפוך.

 

 

נשכבתי על הספה וחשבתי. לא רציתי לחשוב בכלל אז ניסתי לראות סרט למרות ההפרעות של יס, שאולי יצליח לגרום למחשבות שלי לא להיות שם, הסרט פשוט היה מטופש מדי, או שתליתי תקוות גדולות בעניין.

 

 

בבוקר, התעוררתי מעורפלת מכמות הסוכר שהיתה לי בגוף, הסתכלתי במקרר ובא לי להקיא מהאוכל המוכר שהיה שם, לחם קל, סלטי אחלה 5%, ירקות, גבינה 3%. באותו רגע תהיתי מי אוכל את החרא הזה על בסיס קבוע. והלכתי לעשות קניות בארומה.

 

 

העירו לי בעבודה שהיום אני יותר מדיי היפר, כנראה שככה זה כשפותחים את היום בשבע בבוקר עם מאפה שמרים גבינה. אני לא יודעת איך הצלחתי להתרכז, אבל לפחות הצלחתי לסיים משימה חשובה שנגררה בגלל החגים.

 

 

אני לא יודעת מה קורה לי, יש כמה סיבות שיתכן שבגללן המצב הוא כזה, מה שכן זה לא יכול להמשך, זה גם לא מצליח להפסיק, יש לי מבחן שאני צריכה ללמוד אליו בסופ"ש, אני לא אצליח אם אני אמשיך לאכול ככה.

 

 

היום הבלוג חוגג שנתיים.

 

 



נכתב על ידי , 12/10/2007 00:16  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של step ב-24/10/2007 16:42



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)