לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007


מעולם לא הייתי באמת טובה במשהו, בלימודים השקעתי אבל לא הצלחתי לקבל ציונים מאוד גבוהים, מספורט התחמקתי כך שלא היה סיכוי שאני אהיה האצנית הכי טובה, אף פעם לא הייתי יפה במיוחד או רזה במיוחד, מעולם לא הייתי עם הבחורים השווים באמת, אף פעם לא הייתי מלכת הכיתה ולא היו לי המון חברים, בעבודה אני מוצאת טעויות שאני עושה. אני בדרך כלל משקיעה את האנרגיה שלי במקומות הלא נכונים ובזמן הלא נכון, כך שהתוצאה הסופית היא בנונית בהחלט.

 

 

תמיד קנאית באלה שהם פרפקציוניסטים, שמצליחים להשקיע מההתחלה עד הסוף, או פשוט יודעים איפה באמת להשקיע את האנרגיה כדי לקצור את הפירות, או כמו שאני מסתכלת על זה פשוט הכל הרבה יותר קל להם.  יש לי את הנטייה הזו בתחילתו של תהליך, עד אני מתייאשת בדיוק ברגע החשוב.

 

 

התרגלתי להיות בנונית, שהחיים שלי מובלים מתוך נקודות של ברירות מחדל, כשחשבתי שאני אולי אצליח במשהו ולא הצלחתי, זה שינה את הבחירות שלי וגרם לי לעשות משהו אחר שלא תמיד אהבתי.

 

 

ולמה כתבתי את כל זה כי מה שבאמת מתסכל אותי אלו הרגעים שאני באמת מנסה להשקיע קצת יותר, להיות קצת יותר טובה, ולא מצליחה לעבור את הסף הזה, אז אני מרגישה באמת מפגרת.

 

 

הכל בגלל משהו טיפשי שקרה אתמול ולקח אותי למקום הזה.

 

 

נכתב על ידי , 5/11/2007 19:45   בקטגוריות מי אמר לך שאת מוזרה  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-16/11/2007 17:00



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)