לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

דרך


נשאלו היום כל מיני שאלות נכונות, התשובות שלי עד כמה שהיו כנות גרמו לי הרבה צער. זה קשה להמשיך הלאה, זה לא פשוט וזה בעיקר כואב ומפחיד.

 

 

כבר לפני כמה שבועות התחלתי להכיר בעובדה שמה שהיה אמור להיות זמני הפך להיות קבוע. שטוב לי שם כל כך, אבל שיש דברים שברור לי שאני לא אוכל לקבל ובכלל לא התכוונתי לבקש, אבל אלה דברים שאני כבר מרגישה שאני רוצה ושאולי אני צריכה לחפש אותם במקום אחר.

 

 

זה דורש אומץ שאין לי, לעשות צעד כזה, שאני בכלל לא רוצה לעשות. אולי זו עוד דרך בשביל עצמי לגלות כמה אני מסוגלת, למרות שכרגע אני לא. בנתיים אני רק בהתחלה של איזה תהליך עם עצמי, אני לא יודעת כמה זמן זה ייקח ואני לא בטוחה שאני בכלל בכיון הנכון. אני נעה בין הקולות שדוחפים אותי ללכת לדרך אחרת לבין אלה שרק רוצים יותר להתקרב ולהתחזק במקום שאני נמצאת בו היום.

 

 

אני לא יודעת למה, אבל תמיד חשבתי שלא תהיה לי בעיה עם השלב הזה, איך ציפתי שיהיה לי לא קשה ולא כואב לוותר על אדם כל כך משמעותי בחיים שלי?

 

 

הדייט של אתמול זה משהו שניסיתי להתחמק ממנו, לא התכונתי להתחיל לצאת עם בחורים אחרים, אני בכלל לא במקום הזה, אבל הוא התקשר כמה פעמים וכבר הייתי במצב לא נעים. היה לי מאוד נחמד ונהנתי, אבל אני בספקות ואני לא בטוחה שהוא בשבילי ואני בעיקר לא בטוחה שזה מתאים לי עכשיו. ואולי אני בכלל מחפשת תירוצים כי אני מתה מפחד.

 

 



נכתב על ידי , 11/12/2007 14:20  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-13/12/2007 12:19



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)