לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

ככה סתם


אני מתה להתפטר, אני מתה לקבוע פגישה עם הבוס שלי ולהגיד לו: תודה, היה נעים מאוד. לצאת ולא לחזור לשם יותר. העבודה הזו התאימה לי בזמן מסויים, למדתי שם הרבה ברמה המקצועית והאישית, אבל די לא מסוגלת יותר למה שקורה שם, אז כן יש בעיה מערכתית שמנסים לפתור, אבל כשהכל מתנקז לזה שספקים מתקשרים אלי וצועקים עלי אני כן לוקחת את זה אישי, וכן מרגישה ממורמרת, שאני לא עושה את התפקיד שיועדתי אליו ושהבוס שלי חושב שהוא יכול להוסיף לי עוד ועוד ועוד עבודה בלי לתגמל. אז בהחלט נמאס לי. אני מוצאת את עצמי ימים שלמים שותקת ולא מדברת עם אף אחד במשרד כי אני פשוט יכולה להרוג משהוא. חוץ מזה שאם אני אתפטר ואהיה קצת בבית אני אוכל ללמוד למבחנים שמתקרבים ויהיו לי בקרים פנויים שאני אוכל לפגוש אותו... בפועל זה לא יקרה, אני אשאר שם עד אחרי הבחינות ואז אחפש עבודה ואתפלל למצוא משהו ממש מהר לפני שאני אשתגע.

 

 

עשיתי כמה פעולות קטנות, שהובילו לכך ששבוע הבא יש לי דייט. ואני רק חושבת איך לברוח מזה, המשפט זה לא אתה זו אני, למרות הקלישאה פשוט מתאים כאן, כי הפחדים שלי גורמים לי לברוח כמה שיותר רחוק ואני משתדלת לא לתת להם לנצח. חוץ מזה שהבטחתי לעצמי שאני לא בורחת מהתמודדויות. ובכלל אני כל הזמן מגלה שאני לא יודעת כמה אני מסוגלת. אולי בסוף אפילו יהיה נחמד.

 

 

זו לא תקופה קלה, יש ימים שאני מוצאת את עצמי על הגבול, מאוד מבולבלת, מאוד לא בטוחה, מאוד בחוסר ודאות, אבל אני משתדלת להחזיק מעמד. 

 

 

 

  

נכתב על ידי , 1/3/2008 17:45   בקטגוריות מי אמר לך שאת מוזרה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MN האחרון ב-4/3/2008 15:32



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)