לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

בחירות והצלחות


מי שמכיר אותי יודע שאופטימיות היא לא הצד החזק שלי, בלשון המעטה, אבל אני מגלה שכשאני רוצה משהו באמת מכל הלב, שום דבר לא יצליח לשנות את דעתי, ואני הולכת עם זה עד הסוף, עד שאני מצליחה.

 

 

כשהודעתי שאני מתפטרת מהעבודה, היה לי ברור שאני עושה שינוי, אני לא עוזבת עבודה אחת כדי לעשות אותו דבר בעבודה אחרת. החלטתי מה הכיון החדש שלי, שהוא בעצם ישן רק שלא היה לי את האומץ לעסוק בזה. מכיון שזה תחום רחב לא ידעתי מה בדיוק אני הולכת לעשות. בכלל לא הייתי בטוחה שאני אצליח לפנות לתחום שיש לי בו השכלה, אבל אפס נסיון, אבל ידעתי שאני לא מוותרת גם אם זה יהיה קשה.

 

 

האמת שבכלל רציתי חופש, לסיים עבודה, לטוס לחו"ל, לנוח, קצת להתבטל (אני ממש טובה בזה) פשוט לא לעשות כלום. אבל יחד עם זאת שלחתי קורות חיים לכל משרה שמצאה חן בעיני, שחשבתי שאני יכולה להתאים לה והיא לי. תוך זמן קצר מצאתי בדיוק את מה שרציתי.

 

 

לשתי דקות הייתי גאה בעצמי שהשגתי את המטרה,  שקיבלו אותי לעבודה בגלל מי שאני ולא בגלל הניסיון המקצועי שלי. אני מתחילה מאפס בתחום שכולם אומרים לי שהוא קשה, שעוד לא ברור לי בדיוק מה אני אמורה לעשות שם, וכבר זרקו אותי למים ואני עושה מה שאני חושבת לנכון ואני מקווה שאני אצליח.

 

 

ברגעים כאלה אני חושבת על כמה שפחדים יכולים לשתק אותי, ושחבל שיש תחומים בחיים שאני לא משקיעה בהם קצת יותר, למשל בזוגיות.

 

 

 

נכתב על ידי , 2/8/2008 15:39   בקטגוריות העבודה היא חיינו  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הנץ ב-19/8/2008 17:52



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)