לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

בטיפול


זה מאוד מוזר להיות בצד השני, זה שמייעץ, תומך ועוזר. כשאני מקבלת טלפון בשישי בערב עם בעיה דחופה, הרצון שלי הוא להגיד לה בואי תשני אצלי תעשי אצלי את החג, אבל אני צריכה לשים את הגבול שלי, ולהודות בפני עצמי שאין לי פתרון ושזה גם בסדר ושאני בעצם צריכה רק להיות שם, להקשיב, לנסות להבין את הדברים ולהגיד מילה טובה.

 

 

אני פוגשת את עצמי שם במובן הטוב והרע, בדברים הקטנים שאני דוחפת אותם לעשות ולפעמים לא עושה בעצמי, בקשיים שאני נתקלת בהם בחיי היומיום ובאופי שלי שיכול לבוא שם לידי ביטוי. אני מגלה כל יום מחדש שהגבול בין הנורמלי ללא נורמלי הוא גבול דק.

 

 

לרוב אני מרגישה שאני לא יודעת מה נכון לעשות, מה נכון להגיד  ועד כמה אני מקצועית, אני צריכה להציב גבולות לעצמי בדיוק כמו למטופלים ואני לפעמים גם טועה בהנחיה שלי וכשעובדים עם אנשים הטעויות הקטנות יכולות להיות גדולות, אבל אני שמה לב אליהם ומנסה לתקן מיד. יש לי תמיכה גדולה מהצוות ואני יודעת שהם מאמינים בי, אוהבים אותי ורואים שאני משקיעה.

 

 

אז גם כשקשה לי כי היומן שלי לא מסתדר, כי מטופל מבטל פגישה ברגע האחרון, כי יום עבודה של 5 שעות נמשך על כל היום, כי אני מתרוצצת ממקום למקום, כי לפעמים 3 שעות של עבודה נראות לי כמו 10 שעות, כי אני נתקלת בדברים שבחיים לא חשבתי שיכולים להיות, כי המשכורת נמוכה ואני מאוד עייפה, אבל  אני לא מצטערת לרגע על השינוי שעשיתי, כי אני יודעת שתרמת את חלקי השבוע, שגרמתי לשינוי קטנטן וזה הכי חשוב בעיני.

 

 

מאיפה בא הפוסט האופטימי הזה

 

 

נכתב על ידי , 12/9/2008 20:44  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-17/9/2008 00:57



53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)