לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אתמול בלילה


שכבנו במיטה והוא אמר שאני כמו לונהפארק*

 

ואני רק רציתי להיות עמוד**

 

 

  

*מסתבר שזו היתה מחמאה שבאמת לא ברורה לי, שבעצם באה להגיד שאני בחורה פתוחה וכייפית. (אני יודעת שאני לא לוקחת את זה נכון, אבל בא לי להקיא, אני מחכה לזה שיבין שיש בי קצת, באמת רק קצת יותר מזה)

 

**הייתי רוצה להיות יותר חזקה וברורה בתחומים מסויימים, לא להיות אמביוולנטית ומתנדנדת.

נכתב על ידי , 22/8/2009 16:24   בקטגוריות החדר האינטימי שלי, מי אמר לך שאת מוזרה  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נמרוד ב-25/8/2009 20:33
 



אתרי היכרויות


הייתי רוצה לכתוב בכרטיס באתר היכרות שאני בחורה עצובה, שיש לי נפילות ושאני שונאת שבתות. שאני חסרת סבלנות ונוטה להתעצבן בקלות. שאני פעילה מאוד כדי לא לשקוע, וצריכה בחור שידחוף אותי מעבר לגבולות היכולת שלי. שאני אוהבת לאכול, אבל כל הזמן שומרת. שאני אוהבת את הבוקר, אבל כדאי לדבר איתי רק אחרי הקפה. שאני לא מצליחה לדבר בנועם עם מוקדי שירות ויש סיכוי גדול לשמוע אותי צורחת עליהם בטירוף. שאני לא מסתדרת עם המשפחה שלי ואני נמצאת איתם ביחסי אהבה ושנאה. שהחיים שלי בסך הכל בסדר, אבל לרוב קשה לי לראות את זה ולהיות מרוצה. ושהכי חשוב אני הולכת לטיפול ומנסה לשנות את זה.

 

אבל אני צריכה למכור את עצמי....

 

 



נכתב על ידי , 2/8/2009 02:15   בקטגוריות מי אמר לך שאת מוזרה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Blue_Eyes ב-21/10/2009 13:50
 



אהבה


הוא: את אוהבת את עצמך?

אני: תלוי באיזה יום אתה שואל.

הוא: זו ממש לא תשובה טובה.

 

ואני רק תהיתי למה הוא שאל....

 

 



  

נכתב על ידי , 27/7/2009 20:45   בקטגוריות מי אמר לך שאת מוזרה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-29/7/2009 01:24
 




דפים:  
53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)