לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ונילי


עשיתי סקס ונילי וזה היה מצויין...

 

 



נכתב על ידי , 22/6/2009 01:04   בקטגוריות מי אמר לך שאת מוזרה, נושאים ברומו של עולם, עד העונג הבא  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טריגו ב-26/6/2009 09:39
 



10 דברים שאני צריכה לזכור


  • לא כולם חושבים כמוני.

 

  • החיים זה לא רק "בסדר" ו"לא בסדר", ואם מישהו מעיר לי זה לא אומר שאני לא בסדר.

 

  • וגם לא הכל זה שחור או לבן, יש כמה גוונים באמצע.

 

  • אני לא חייבת תמיד להיות צודקת, והאמת שלרוב אני לא.

 

  • לפעמים אני יכולה לוותר לעצמי, אבל לא על עצמי.

 

  • להיות פחות ביקורתית ויותר סובלנית.

 

  • להקשיב טוב, ולשים לב למה שהצד השני אומר ולמה הוא זקוק עכשיו.

 

  • הרבה מהפעמים שאני נפגעת, אני יכולה לחסוך את זה מעצמי.

 

  • שאני לא מרכז העולם, ולא הכל זה אישי אלי.

 

  • סקס זה לא הדבר הכי חשוב בחיים.

 



 

נכתב על ידי , 29/4/2009 19:40   בקטגוריות מי אמר לך שאת מוזרה, נושאים ברומו של עולם, שלום לתמימות  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הנץ ב-10/5/2009 21:18
 



החיים זה לא מה שחשבתי


בעקבות המשפט שבכתורת, שנאמר השבוע הרבה  חברותי התחילו לטעון שאני מתנהגת כמו פולניה, אז אני אחרוג ממנהגי ולא אתלונן בפוסט הזה, היום רק דברים טובים.

 

  • היה לי השבוע יום הולדת, ולמרות משבר גיל 30 + שחוויתי כמה ימים לפני היה לי ממש כייף באותו יום. מקווה שהמשבר חלף ולא יחזור לקראת יום ההולדת הבא.

 

  • כחלק מחגיגות יום ההולדת קניתי מלא בגדים (ואני לא אכתוב שאין לי מושג מתי אני אלבש אותם, כי אני לא מתלוננת כאן) וזה עשה לי הרגשה טובה לגהץ את הכרטיס אשראי במלא כסף שאין לי.

 

  • מצאתי דירה חדשה שהיא בדיוק הדירה שרציתי במרכז תל אביב, קומה גבוהה עם מעלית, עם מלא חלונות (זה נשמע מוזר שהדגשתי את עניין החלונות, אבל זה בגלל שאין לי חלונות בדירה שאני גרה היום, חוץ מיציאה למרפסת וזה לא נחשב) בבנין מגורים (כי היום אני גרה בבנין משרדים מעל מועדון) ושהמטבח יהיה בחדר נפרד. אז מצאתי את כל זה ואפילו טוב יותר.

 

  • מסיבה שאני לא אציין כאן עזבתי את שומרי משקל, אבל כדי שאני לא אעלה את כל הקילוגרמים שהורדתי ואולי עוד ארד כמה נרשמתי לתוכנית חדשה, בנתיים אני יורדת בקצב  איטי, אבל לפחות אני אוכלת כבר כמה שבועות מאוזן עם חריגות קטנות  והעיקר שיש מגמת ירידה.

 

  • משבר גדול שהיה לי בעבודה לימד אותי כמה דברים על עצמי ועל החיים. נכון שלפעמים אני לא מצליחה להכיל את כל מה שהמטופלים שלי אומרים ועושים, ואולי הציפיות שלי מהם גבוהות ואולי גם אני לא תמיד עומדת בציפיות שלהם ממני, אבל אני יודעת  שכל רגע שם אני עושה משהו שאני באמת רוצה (גם כשלפעמים אני שוכחת את זה).

 

  • אני מתנדבת בפרויקט זמני של חגיגת חנוכה בבתי קשישים ברחבי הארץ. מי שמעוניין ימצא את הפרטים כאן.

 

  • הטראפסטית שלי שלחה אותי לעשות דברים של כייף, אז נרשמתי להרצאות באסכולות . מה שאני חושבת על הבחירות שלי כמה שמוגדר ככיף אני לא אגיד עכשיו, אני רק אציין שהשבוע שמעתי הרצאה שנקראת "מה מסתתר מאחורי בראשית ברא אלוהים" – השוואת מסורות קדומות לבראשית א'. נראה לי שאני לא צריכה להוסיף. מה שכן אני מתכוונת להתחיל לקחת שיעורי פסנתר ולהרשם לחוג אומנות.

 

  • גברים – זה לא נושא שנחשב במסגרת דברים טובים לדבר עליהם. אז אני רק אשאל האם הייתן יוצאות אם בחור שאין לא פלאפון וכנראה גם לא טלפון בבית, ולכן הוא התקשר אלי מטלפון ציבורי?. לפחות יש כאן את האחד שעוד מחזיק לי את היד כשאני צריכה ואני מעריכה את זה מאוד.

 

נכתב על ידי , 5/12/2008 18:27   בקטגוריות נושאים ברומו של עולם  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נסיך האופל ב-27/12/2008 19:01
 




דפים:  
53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)