לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

מילים 2


אני כבר מזמן לא מוצאת את המילים

 

 

אבל אתה קולט אותי טוב, ומצליח להגיד לי בדיוק את המילים שאני צריכה לשמוע.

גם הרגישות וגם "הקשות", שכל כך ברורות וכל כך לא ברורות.

 

 

המילים האלה שעושות לי נעים...

 



נכתב על ידי , 31/10/2006 09:41   בקטגוריות עד העונג הבא  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תום ב-31/10/2006 23:42
 



דלתות מסתובבות


בעיתון סופ"ש של ידיעות אחרונות כתב יאיר לפיד, על החבר'ה הצעירים שטסים בגיל 21 למזרח לחפש את הייחוד שלהם במקום שכולם מחפשים, שמרגישים שאם לא יעשו את זה עכשיו לא יעשו את זה לעולם, שאח"כ נכנסים לעולם האמיתי, למחויבויות, לקשרים רצינים ואי אפשר פתאום לקום, לעזוב הכל ולטוס. הוא מספר איך הכיר את אהבת חייו שקיבלה מילגה ללמוד אומנות בלונדון, וברגע האחרון הוא ביקש ממנה להישאר. היא חשבה על זה ובסוף נשארה בארץ והיום היא אישתו ואם ילדיו. ובנוסף היא התחילה את הפרוייקט.

 

 

שניהם גרמו לי לחשוב, על זה שלא עשיתי את הטיול הגדול במזרח, שבכלל לא תיכננתי לעשות טיול גדול. כבר בגיל 19 במקביל לצבא התחלתי את התואר, היה לי ברור שיש סדר מסויים, מרובע וקבוע בעולם, תיכון, צבא, לימודים אקדמים, לגור עם שותפים, חבר, בעל, ילדים וכלב. ואיך פתאום באמצע החיים הכל כך מסודרים ומתוכננים שלי משהו השתנה.

 

 

בעקבות הזמנה שקיבלתי מבחור אמרקאי שהכרתי בפראג, החלטתי לסיים את התואר הראשון, לעזוב את הדירה בתל אביב, ולטוס לסן דייגו לבקר אותו וכבר לנצל את הענין ולעשות טיול מחוף לחוף. שם הכרתי את ראיין, שהיה בן זוגי 8 חודשים שטייל איתי ובא לגור איתי בארץ. וזו הנקודה שאני יכולה להגיד עליה שחוצה את החיים שלי לשנים.

 

 

לפעמים אני תוהה מה היה קורה אם לא הייתי טסה או אם הייתי מסיימת את מערכת היחסים הזו שם ולא ממשיכה אותה בארץ. בטח הייתי נשארת לגור עם י' בדירה בתל אביב, הייתי מסיימת את התואר הראשון כמו שצריך,לא היתי רבה עם ההורים כל שני וחמישי על הקשר שלי איתו, הקשר של עם ל' לא היה מתנתק לשנה, לא הייתי עולה 15 קילו, לא הייתי עוברת את המשבר הגדול  שקרה לי כשהוא עזב את הארץ, לא הייתי מגיעה לפסיכולוגית ולסדנא ולא הייתי מכירה את המדריכה, לא היתי מכירה את מ' שהיה דמות משמעותית בחיי המין שלי ובטח לא הייתי פותחת בלוג.

 

 

בטח היום הייתי פסיכולוגית התפתחותית ומטפלת בילדים אוטיסטים, נשואה עם שני ילדים וכלב. וכשבעלי היה מביא לי ליום הנישואים במתנה ויברטור כדי לגוון, הייתי שואלת אותו מה זה?

 

 

והחיים שלי בכלל לא היו שלי....

 

 

נכתב על ידי , 30/10/2006 09:40   בקטגוריות מה זה הפרוייקט הזה?  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של South ב-13/11/2006 01:07
 



שינוי


חשבתי, איך זה שאני מוצאת את עצמי עושה דברים שמעולם לא חשבתי שאני אעשה, כמו לשבת על הרצפה ליד הרגלים שלך, דבר שנראה לי פתאום נכון, נעים, מחרמן ועדין קצת מביך, אני מבינה את הרציונל שנמצא מאחורי הדברים, וכבר לא מתעבת את המנטלי, להיפך.

 

 

אני עונה לאנשים על שאלות שקשורות לתחום ומגלה שלבטים שהיו לי רק לפני שבועות ספורים נעלמו ואני יכולה להסביר דברים שקודם לא הבנתי אותם בכלל. זה הלחיץ אותי לרגע, הרגשתי שחלק מהריגוש ירד, כי כל התלבטויות האלה העלו לי את האדרנלין גבוה, ופתאום זה חלק ממני, משהו שבשגרה. ואני לא רגילה להיות שלווה כל כך, משהו בתוכי אומר לי שזה לא בסדר השקט הזה.

 

 

אני עדין מפחדת ומתרגשת לפני שאתה בא וכשאתה הולך אני רוצה שכבר תבוא שוב, ויחד עם זאת זה אחד הקשרים היחידים שהיו לי שהוא נורמלי. נורמלי בהתייחסות שלי אליו, אני לא מאבדת את עצמי לדעת, יש לי את החיים שלי, אני מפוכחת, אני יודעת למה נכנסתי ומה מקומי שם. אתה נותן לי ביטחון ואת מה שאני צריכה בהרבה מאוד רבדים. זה בגלל הקשר שהוא נכון לי, בגללך, בגללי...

 

 

כנראה שזה השיעור שלי  אני רואה דרך הקשר הזה כמה השתנתי.  

 

 

אני מרגישה מוכנה ללכת צעד אחד קדימה...

 

 

 

 

נכתב על ידי , 27/10/2006 11:46   בקטגוריות מי אמר לך שאת מוזרה, עד העונג הבא  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רחוק מההמון ב-29/10/2006 17:26
 



לדף הבא
דפים:  

53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)