לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

אחרי שכל זה יגמר*


בימים האחרונים אני נמצאת על הקצה מבחינה רגשית, אני מרגישה את ההתפשטות של התחושה הזו בגוף, לפעמים זה בור לפעמים זה כמו תולעת. והמקום הזה תמיד גורם לי ללכת לאכול ולהכנס לבולמוס שאני בדרך כלל לא זוכרת איך הוא התחיל ואין שום צפי מתי הוא יסתיים. הבור אף פעם לא מתמלא והתולעת תמיד לא שבעה.

 

 

החלטתי שהפעם אם אני כבר מצליחה לזהות את זה, אולי אני גם אצליח להתארגן למה שעוד אמור לקרות. קניתי לי שני ספרים משעשעים, קבעתי עם חברה לצאת לבלות, עשיתי קניות בסופר של כל הדברים שהם דלי קלוריות וגם אם אני אוכל מהם הרבה לא יקרה נזק רב, מה שלא קורה בדרך כלל כי כשאני במצב הזה אני אוכלת כל מה שנמצא לידי, פעם אחרונה שברתי שיא אישי של כמה אפשר לעלות בארבעה ימים.

 

 

למרות ניסיונותיי נתקלתי במכשול קטן, כי כשהגעתי לקופה לשלם הקופאית נתנה לי במתנה חבילת שוקולד לבן, מה אני אמורה לעשות עכשיו?

 

 

*שיעבור כבר, זה לא ממש נראה באופק.



 

נכתב על ידי , 26/10/2007 16:46  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים. ב-30/10/2007 07:18
 



בוגרת


אתמול חברה שאלה אותי למה החלטתי ללכת ללמוד תואר שני, עניתי לה את התשובה הכי אמיתית שיכולתי לתת, כי משעמם לי בחיים, או יותר מדויק גילתי שיש לי מספיק זמן פנוי לעשות את זה. אני תמיד עסוקה, אני תמיד לא מספיקה, אני גם דיי עצלנית, אבל כשאני בוחנת את הימים שלי, יש לי המון זמן פנוי.

 

 

עד היום התביישתי להגיד את זה, כי חשבתי שזו סיבה שטותית, לא מספיק רצינית, לא בוגרת, אבל מסתבר שאני כנראה לא הבחורה הכי בוגרת בעולם, גילתי את זה כשלא מצאתי את הכיתה שהייתי אמורה ללמוד בה, כמעט התחלתי לבכות שנמאס לי מהאוניברסיטה הזו, ורציתי לפרוש שניה לפני שהכל מתחיל. דברים לא מסתדרים אני בורחת, ואח"כ מתחרטת.

 

 

כבר חצי שנה אני מתכננת את הלימודים האלה, בחרתי מגמה, עשיתי קורסי השלמה, עברתי מגמה ושוב רציתי לעבור מגמה, כי אני לא בטוחה לגמרי שאני רוצה לעשות גם תעודה מקצועית, אני רוצה ללמוד בשביל ללמוד, בשביל העניין ובשביל הנפש. מכל התעודות שעשיתי סתם כי בא לי אני יכולה למלא קיר שלם. אולי באמת הגיע הזמן שאני אהיה קצת יותר בוגרת ואעשה משהו (שאולי) יקדם אותי גם קצת מבחינה מקצועית.

 

 

מרוב התלבטויות התבלבלתי, מזל שיש בחיים שלי אנשים בוגרים שיכולים להראות לי גם את הצד שני.

 

 



 

נכתב על ידי , 24/10/2007 17:51  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים. ב-30/10/2007 07:16
 



חיבוקי


הייתי צריכה בימים האחרונים חיבוק, אבל מכיון שלא היה אף אחד בנמצא, בעיקר כי אני העדפתי להסתגר בבית עם שקיות ממתקים, הייתי צריכה לאסוף את הטיפת אהבה עצמית שעוד נותרה לי ולתת לעצמי חיבוק.

 

 

ביום משעמם קח חיבוקי
שמישהו נכשל חיבוקי תן
כשהכל על רגל שמאל שולחים חיבוקי(נו חיבוקי)
לגננת למטפלת גם לכם!
כשהחושך בא קח חיבוקי
כשגשום בחוץ חיבוקי יש
וביום אביב קחו חיבוקי
את הלב הוא יחמם ממש כמו אש

כי חיבוקי הוא כמו קסם כי חיבוקי הוא תרופה
שחיבקתי את חיבוקי והוספתי לטיפה
כל המציאות יותר יפה
יש חיבוקי למיטה וחיבוקי לכיתה
יש חיבוקי לעולה וחיבוקי לחולה
יש חיבוקי על הסיר וחיבוקי לכל שיר
יש חיבוקי מחייך ויש חיבוקי בשבילך...בשבילך!

 

 

התעוררתי הבוקר עם החלטה שאני חייבת לעשות עם המצב הזה משהו, אני עוד לא יודעת מה ואיך, אבל אני חייבת לחזור למסלול החיים הרגיל שלי כי כל יציאה ממנו עושה לי כל כך רע. חבל שבדרך כלל אני לא זוכרת את הרע שניה לפני שאני נופלת.

 

 

כנראה שהחיבוק עזר (קצת).

 



נכתב על ידי , 13/10/2007 08:26   בקטגוריות מה זה הפרוייקט הזה?  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MN mister normal ב-23/10/2007 14:03
 



לדף הבא
דפים:  

53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)