לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

תחושות


כשהתחלתי עם הסשנים סף הרגישות של הגוף שלי השתנה. מסשן לסשן הגוף שלי זכר והייתי צריכה יותר ויותר כל פעם.

 

 

ועכשיו במהירות שהגוף שלי זכר ככה הוא מתחיל לשכוח, כבר אין לי סימנים, הפטמות שלי לא כואבות באופן קבוע, אין לי זרמים בגוף ורעידות בידיים, רק המקום המנטלי נשאר כמו שהיה, הידיעה הברורה שזה המקום שלי.

 

 

אני מתגעגעת לתחושה הזו, אני מתגעגעת לסשנים שלנו.

 

  

 

נכתב על ידי , 31/12/2006 00:06  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים. ב-31/12/2006 11:56
 



עוד לא מאוחר


בימים האחרונים הייתי עצובה, לא ידעתי להגיד בדיוק למה, לא היה לי את הכוח להתמודד עם זה ולא מצאתי את המילים לכתוב ומה זה בעצם משנה אם הייתי כותבת שזה א', ב',ג',ד' או ה' ו' ז', בעיקר ז'. אז  בכיתי הרבה וזה עבר.

 

 

השבוע הרגשתי שאם אני אעצור לרגע מהטירוף של חיי אני אגלה כמה דברים שאני לא בטוחה שאני אוהב, שאני בעצם מסתתרת מאחורי  העשייה הרבה שלי. למשל זה שאני  בכלל לא מתייחסת לעובדה שלא פגשתי את רוב החברים שלי הרבה זמן ושבעצם אין לי ממש כוח אליהם או חשק ושאולי גם להם אין ממש כוח אלי, ומאיפה בכלל מגיעה הבעיה הזו? כי אם יתנו לי לבחור בין ללכת לשחות או לצאת עם חברים, רבים הסיכויים שאני אבחר לשחות.

 

 

התראפסטית שלי אומרת שהדברים לא יכולים להיות מושלמים ושאני צריכה להסתכל על כל הדברים הטובים שאני עושה ולא להסתכל כל הזמן על מה שאין, כי תמיד יש חוסר איזון בחיים, אני משקיעה יותר בתחום מסוים ותחום אחר נפגע, ככה זה, ואם זה ממש מפריע לי אני צריכה לפעול לגבי זה, או במילים שלי אולי תשתקי כבר.

 

 

הסיבה העיקרית שלא כתבתי היא שאני מרגישה שאני חוזרת על עצמי. בתקופה האחרונה החיים שלי מאוד בנאלים, קבועים ורגועים, שגרה שכזו, יש מחסור בריגושים, אני יודעת כל יום מה אני עושה, אני מתכננת את הדברים מראש, מתי אני הולכת להתאמן, מתי שיעור אנגלית, מתי הפגישה עם התראפסטית, מתי, מתי, מתי, מתי? אין לי זמן זה תירוץ של עצלנים!

 

 

 


נכתב על ידי , 29/12/2006 19:27  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-31/12/2006 00:02
 



הכי הכי


הכי נחמד – להתקבל לעבודה חדשה שמאוד רציתי, בעמותה שעוסקת בחינוך, ולגלות שהבוס שלי נחמד (גם נראה טוב וגם רווק)  והבנות שאני עובדת איתן מקסימות ושאני עושה עבודה מעניינת שאני אוהבת (לפחות בנתיים)  ועל הדרך גם תורמת (מעט) את חלקי לחברה.

 

 

הכי מוזר – שאנשים שלא ראו אותי כמה חודשים מסתכלים עלי במבט מוזר ואומרים לי רזית כמה ירדת? ומציבים אותי במצב לא נעים.

 

 

הכי מתוק – אבא שלי שאני מגלה כל פעם מחדש כמה הוא דואג לי וכמה אני חשובה לו.

 

 

הכי מקסים – לעושת עם הפי טיולים ארוכים ולגלות בעיר הזו רחובות וסמטאות שבכלל לא ידעתי על קיומן, ולדעת שאני גרה במקום הנכון.

 

 

הכי מפתיע  המאמן בחדר כושר שלחץ לי את היד ואמר לי כל הכבוד שהוא רואה שאני מתאמצת ומשקיעה.  

 

 הכי כייף – להתעורר בבוקר עם חיוך לעוד יום שבו שאני שוב מגלה מחדש שאני לא באמת יודעת כמה אני יכולה.

 

 

הכי הכי הכי – לגלות שאין לי זמן, שאני עייפה, אבל שאני מרוצה בנסיונות שלי לתמרן בין 9 שעות עבודה, לבין 6 אימונים בחדר כושר (מצאתי את עצמי שוחה בעשר בלילה), לבין שיעורי אנגלית, לשומרי המשקל, לתראפסטית, לטיולים עם הפי,לחברים, לבית...

 

 

הפרוייקט שלה.

 

 

נכתב על ידי , 22/12/2006 07:38   בקטגוריות מה זה הפרוייקט הזה?  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-13/1/2007 16:45
 



לדף הבא
דפים:  

53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)