לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

קיטור


מעבר לחוסר זמן אני פשוט לא מצליחה לכתוב, כדי לשמור על הבלוג אני כותבת פוסטים של שורה ונעלמת, כנראה שנגמר לי הכוח לזה.

 

 

ובכל זאת...

 

 

אחד הפחדים בגדולים שלי הוא שלא יאהבו אותי זה גורם לי או להתאמץ יותר מדי ולהיות יותר מדי נחמדה, או פשוט לא לנסות ולברוח, ומסיבה לא ברורה זה תמיד מתנקם בי וגורם לי להרגיש פריארית. ישבתי הבוקר עם הצלמת ובכיתי לה על  זו מהעבודה שירדה לפסים אישים וגרמה לי להרגיש חרא של בן אדם, והצליחה לגעת לי בכל הנקודות הקטנות והזכירה לי דברים שכבר שכחתי, אני לא מצליחה להירגע מזה. רציתי לקום באותו רגע לגשת לבוס שלי ולהגיד לו שאני מתפטרת, מזל שהוא לא היה, כי לפעמים אין לי אלוהים ואני יכולה בשנייה אחת לעשות נזק יותר גדול, אז הזכרתי לעצמי שאני בסך הכל אוהבת את העבודה הזו ואת האנשים שאני עובדת איתם. ושאני באמת בן אדם נחמד גם אם יש כמה אנשים שלא חושבים כך.

 

 

הטפסים של התואר השני מונחים לי על השולחן, אני רק צריכה לגשת לדואר ודוחה את זה, פתאום אני לא בטוחה שיש לי את האנרגיה להשקעה הזו. ובכלל אני כנראה הולכת להשקיע המון המון המון כסף בקניה גדולה, שאמורה לעלות לי את רמת החיים, אבל אני רק רואה איך התוכנית הזו מורידה לי אותה, מה שאומר שלא בטוח שיהיה לי כסף ללימודים או לחיים בכלל.

 

 

אני לא יודעת האם להגיד שאני שוב בורחת או שאני מתמודדת יותר, מצד אחד פתחתי אצל הטראפסטית נושא שהיה לי קשה לדבר איתה עליו וזו הייתה התמודדת מאוד קשה, מצד שני כבר שבועיים אני בורחת משיעורי האנגלית, והמקום שהכי נעים לי לברוח אליו זה החדר כושר, והמקום שהכי פחות נחמד לי לברוח אליו זה אל האוכל, זה בכלל לא משנה שזה אמור לאזן.

 

 

בקיצור, אני גם מרגישה חרא, גם אמרו לי שאני חרא של בן אדם וגם עליתי במשקל, חוץ מזה הכל מצוין.

 

 

 לפחות הוא מצליח להרגיע אותי ולעשות לי מצב רוח טוב.

 

 

נכתב על ידי , 23/2/2007 13:11  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-2/3/2007 18:51
 



פעם ראשונה


שהזדיינתי עם אישה...

 

 

אין לי זמן לכתוב, אבל הייתי חייבת להגיד את זה, כמו שהוא אמר בלוג זה לגמרי מותרות.

 

 


נכתב על ידי , 15/2/2007 10:49  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איידריאן פרי ב-24/2/2007 12:14
 



לימודים


תקופה ארוכה אני מתלבטת על חזרה לספסל לימודי האוניברסיטה, ללמוד תואר שני. התלבטתי באיזה תחום והיה לי ברור שאני לא ממשיכה באותו התחום מהתואר הראשון וגם לא עושה עוד תואר במדעי הכלום.

 

 

לפני כמה ימים בעקבות שיחה עם אחת הבחורות שעובדות איתי בפרוייקט, החלטתי על תחום הלימודים. בדקתי את כל הפרטים וזה פשוט מסתדר בצורה מושלמת, זה קשור לתחום שאני עוסקת בו ומאוד אוהבת, הציונים שלי מתאימים, לומדים רק פעמים בשבוע אחר הצהריים מה שמאפשר לי להמשיך לעבוד במשרה מלאה, הכל נפלא.

 

 

עד שגילתי שההרשמה כבר נפתחה ונלחצתי, חשבתי שיש לי עוד זמן להתלבט ולהתחרט, אני רק מתחילה לעכל את הרעיון של חזרה ללימודים אחרי 6 שנים (קורסים מקצועיים לא נחשבים, גם לא לימודי אנגלית) ואני כבר צריכה לקנות ערכת הרשמה ולדאוג לכל הטפסים ולמהר לפני שההרשמה תסגר. ונוסף על זה עוד לחץ של מה יהיה ואני אצטרך לוותר על דברים ואיך אני אשלב עבודה במשרה מלאה, לימודי אנגלית, חדר כושר, חיי חברה ולימודים לתואר שני!!!

 

 

אתמול הטראפסטית שלי אמרה, שיש לי שני מצבים או אני היסטרית או שאני מתלוננת בין לבין לפעמים אני רגועה. אז עכשיו אני אנשום עמוק אנסה להרגע, אאמין שאני יכולה ושאני אצליח ואתפלל שאני בכלל אתקבל.   

 

 

והכי חשוב שאני זוכרת שאני לא יודעת באמת למה אני מסוגלת.

 

 



נכתב על ידי , 10/2/2007 19:06   בקטגוריות מי אמר לך שאת מוזרה  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זד ב-13/2/2007 13:26
 



לדף הבא
דפים:  

53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)