לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

6 מילים


 

אני נופלת כל הזמן, קמה וממשיכה.

 

 



נכתב על ידי , 16/2/2008 08:24   בקטגוריות מה זה הפרוייקט הזה?  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Pa§§iOn ב-20/2/2008 22:41
 



המשך הדרך


תקופה שאני חושבת על זה, תקופה שאני יודעת שיגיע הרגע להמשיך הלאה, בנוסף לשיחות עם הטראפסטית על נושאים של זוגיות, הביאו אותי למקום שהיה לי קשה להודות בו בפני עצמי, שאני רוצה להכיר גברים אחרים, לצאת לפגישות, לנסות לבנות משהו. אני לא יכולה להגיד שלגמרי הגעתי לנקודה של להמשיך הלאה, אבל אני עושה את זה לאט לאט בדרך שנראית לי היום שמתאימה לי.

 

 

כמובן שאמרתי לו את זה, היה לי ברור שאני משתפת אותו. למרות שזה היה לא פשוט קיבלתי ממנו בדיוק את התשובה שצפיתי, הוא שמח בשבילי שהגעתי למקום הזה, הוא מפרגן לי, תומך בי, הוא נמצא כאן עדין כדי לעזור לי, וזה הדבר שהכי חשוב לי במהלך הזה.

 

 

והפחדים הם כאן וכנראה תמיד יהיו, על הפחד שלהכיר את אותם אנשים שיצאתי איתם קודם התגברתי, כי ברור לי שאני לא אותו בן אדם ואין סיכוי שאני מתקרבת לאותם טיפוסים או שהם מתקרבים אלי. אבל צצו פחדים חדשים שלא חשבתי עליהם קודם ואני עוד חושבת איך להתמודד איתם, כי אני לא רוצה שהם יעצרו אותי בדרך.

 

 

בינתיים  ההתמודדות שלי עם פחד שעלה אתמול היה ללכת לאכול, אבל גם זה בטיפול...

 

 



 

נכתב על ידי , 8/2/2008 07:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הנץ ב-9/5/2008 08:20
 



אני לא מצליחה לכתוב


 אולי זה בגלל שלא שחיתי בשבועות האחרונים, והבריכה זה המקום שבו כל המחשבות מסתדרות ונבנים לי בראש הפוסטים הכי טובים.

 

אולי זה בגלל שהגעתי לכמה החלטות משמעותיות, שאני עוד קצת המומה מהם וחלקתי אותם רק עם כמה חברים טובים.

 

אולי זה בגלל הלחץ של סידור הדירה, מבחנים, תחילת סמסטר, עבודה, מחלה.

 

אולי זה בגלל שכבר אין לי כל כך על מה....

 

 

 

 

  

נכתב על ידי , 2/2/2008 09:53   בקטגוריות מי אמר לך שאת מוזרה, נושאים ברומו של עולם  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MN mister normal ב-3/2/2008 11:33
 





53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)