לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

שיזוף


שישי שעת בוקר מוקדמת, בקפה הקבוע, ג'ינס חולצה עם מחשוף קטן, סנדלים, קפה, ארוחת בוקר, קוראת רייטינג / טיים האוט. יושבת בשמש החמימה שאני כל כך אוהבת, מסתכלת סביבי, מקשיבה לאנשים שיושבים בשולחנות לידי, כותבת בפנקס שמלווה אותי.

 

בבית אני מגלה שהשמש אוהב אותי קצת יותר מדי, ולא מספיק שאני שחומה באופן טבעי, ואני נראית שזופה גם בחורף, פשוט השתזפתי, שעה ישיבה בשמש סתווית ואני שזופה, או יותר נכון, קו השיזוף שלי נהרס, וזה נראה כאילו יש לי כתם חום כהה חסר צורה  על החזה, שאין לי מושג מה לעשות איתו עכשיו. אני כל כך לא אוהבת להשתזף, שברגעים כאלה אני מקנאה בבחורות הלבנות שלא משתזפות בקלות, אלה שהצבע שלהם משתנה לורוד על גבול האדום, ומחוסר ברירה בוחרות במכונות שיזוף.

 

מה המסקנה, לא לשבת בשמש או פשוט ללבוש מחשוף גדול יותר...

 



נכתב על ידי , 31/3/2006 11:44   בקטגוריות נושאים ברומו של עולם  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלטר ב-2/4/2006 11:13
 



סקס


עוד לא כל כך התעוררתי הבוקר,

אני לא מוצאת עדין את המילים לתאר את הלילה הזה

חוץ  מהיה לי כייף, נעים ומצמרר.

 

נכתב על ידי , 30/3/2006 10:20   בקטגוריות עד העונג הבא  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אביקו היחיד ב-1/4/2006 14:30
 



מכת בכורות


מתברר שההורים שלי דואגים לי, דואגים לי קצת יותר מדי. בכל זאת הם רוצים שהבת הבכורה שלהם בת ה-28 כבר תתחתן, תביא 3 ילדים, ותשתקע באיזה מקום, בלי הרצון לעבור דירות, עבודות, בילויים בלילות ונסיעות ארוכות לחו"ל.  אז הדאגה הזו מעבירה אותם על דעתם מסתבר.

 

הם נתנו את הטלפון שלי לאיזה בחור, שהם הכירו במכון כושר בלי לידע אותי, גילתי את זה רק כשהבחור התקשר. מה שיצר מבוכה לשני הצדדים, עם זה עוד הייתי מסוגלת להתמודד, אבל החקירות של אבא שלי בכל שיחה מטריפות את דעתי, "נו הוא התקשר?, נו דיברתם?, נו נפגשתם?". שיגע אותי לחלוטין. אז לא הייתי בטוחה אם אני רוצה בכלל להיפגש איתו, מה גם שלא יכולתי לדבר איתו כשהוא התקשר. הייתה תקופה שאבא שלי נתן את הטלפון שלי לבחורים וזה עיצבן, הייתה תקופה שאמרתי לעצמי נו עוד בחור מה איכפת לך, ועכשיו זה ממש גורם לי לתחושת זלזול ממנו. מה גם שהבחורים שהוא הכיר לי, היו לא הטעם שלי, לא הסגנון שלי, ולא מישהו שהייתי אפילו רוצה להעביר איתו ערב נחמד.

 

בשבת הבחור התקשר בפעם השנייה, והשאיר לי הודעה במזכירה שאני אחזור אליו, התלבטתי לא ממש רציתי, לא ממש היה לי כוח ולא ממש התחשק לי, הרגשתי שאם אני נפגשת איתו זה רק בגלל שלא נעים לי מההורים שלי, שגם אמרו לו שאני בחורה רצינית.

 

בעודי מתלבטת, אמא שלי החליטה שלהתקשר אלי מהחדר כושר כשהבחור לידה, ולהגיד לי שהוא רוצה לדבר איתי זה רעיון מעולה. הייתי דיי המומה מהעניין, ואמרתי לה שאני לא מעוניינת לדבר איתו כרגע, וכשיתאים לי אני אתקשר וזה ממש לא לעניין מה שהיא עושה כרגע, ובכך הסתימה השיחה. חוצפה!!!

 

כנראה שלהורים שלי זה לא הספיק והם החליטו לקרוא לילדה הגדולה שלהם לסדר. טלפון לקראת החצות, בשיחה אמא שלי אמרה לי שהיא לא מבינה מה קורה איתי, והגיע הזמן שאני אהיה רצינית. ואני תוהה מתי בדיוק היא החליטה שהיא מכירה אותי? ממתי היא יודעת מה אני עושה? עם איזה בחורים אני מסתובבת? ואם אני רצינית או לא? מה קרה לה, שהיא החליטה ליפול עלי באמצע החיים? 

 

כנראה שזה שאחותי הקטנה עברה ללונדון, והם נשארו בבית עם הכלב, גרם להם לרצות צאצאים קטנים, בדמות הילדים שלי שיסתובבו להם בין הרגלים.  אני לא יודעת מה הם רוצים מחיי, אני רק יודעת שההורים שלי מספיק צעירים כדי לעשות עוד ילד.

 

כרגע לפחות זה משעשע אותי....

 

 



נכתב על ידי , 27/3/2006 12:53   בקטגוריות באה עליכם  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-30/3/2006 15:22
 



לדף הבא
דפים:  

53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)