לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2006

מתי נתנשק?


 

אתמול הייתי בדייט, קצת מוזר שנקבע באופן ספונטני עד להחריד. מקום נחמד, בחור נחמד, אפילו שניתי את השתייה הקבועה שלי, ושתיתי בנדקטין, שהשפיע עלי דיי מהר. ממש בא לי להגיד שזה לא הוא זו אני, מה שהיה דיי נכון, כי מעבר לחוסר התאמה, לא הייתי אני, הייתי עצובה כבר קודם, לא מרוכזת, ובכלל לא הבנתי מה אני עושה שם, זה נגמר אחרי שעה, וטוב שכך, ואני חזרתי הביתה יותר עצובה ויותר שיכורה.

 

 

YES משדרים את הסדרה "איך הכרתי את אמא". בפרק האחרון, הבחור החמוד, שמספר לילדיו איך הוא הכיר את אמא, נרשם לסוכנות היכרויות, מנהלת הסוכנות מנסה לשכנע אותו ומסבירה לו שאומנם בניו יורק יש 6 מליון תושבים, אבל אם מורידים את הגברים, את הנשואות, המאורסות, בעלות בנות זוג, הלסביות ומצמצמים לטווח הגיל הרצוי, יש בדיוק 8 בחורות שיכולות להתאים לו.

 

ע"פ  הלשכה לסטיסטיקה, נכון לשנת  2004 חיים בישראל 6,869,500  אנשים, מתוכם  3,392,600 גברים, אלה שגרים במחוז תל אביב 1,176,600, בטווח הגיל של 25-34  ( בכל ישראל) 1,045,200. כמובן שנוריד את הנשואים, המאורסים, התפוסים מסיבות אלה ואחרות ואת ההומאים. נשכלל את כל הנתונים ביחד (ואף פעם לא הייתי טובה בסטטיסטיקה), זה אומר שיש בערך חצי בחור שגר בעיר מגורי ותואם לקריטריונים היבשים האלה. ואח"כ אני לא מבינה איך אני לא מוצאת אותו.

 

 

אז יש לי שבוע טוב, ויש לי שבוע נורא, וזה כבר נהייה מוגזם, הנפילות האלה, אם אני אשמע עוד פעם שיהיה בסדר, אני אצרח, כרגע אני מרגישה שאם מישהו יעשה לי פו, אני אתרסק, אז אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הייתי עכשיו בסיטואציה אחרת , אני יודעת מה היה קורה, היא תיארה את זה מצוין. ואני עדיין מתאפקת.

 

 

מתי נתנשק
את משהו מיוחד מאוד
ואני יצירתי
עדין אך סמכותי

מתי נתנשק
דיברנו כל הלילה
תשוקה גדולה
במסווה של רומנטיקה

בוא לא נעשה מזה סיפור גדול

מתי נתנשק
נקרע את החולצה ממך
תעלם העדינות
אמת קטנה תעמוד זקופה

 





נכתב על ידי , 30/4/2006 13:19  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-1/5/2006 11:41
 



פוסט פקצה 2


 

בהמשך לפוסט הזה  (הפעם אני דווקא לא מתלוננת)

 

 

לפני שבועיים הנץ כתב על התהייה החשובה מי חיה יותר ארוטית גברים או נשים. הנביא ענה לו "שכשאישה חרמנית, לרכבת משא יש פחות כוח ממנה" . כל היום חילופי הדברים האלה עברו לי בראש*, בגלל כמה דברים שקרו.

  

ביום שישי התעוררתי עם החלטה שלא משנה מה, ולא משנה לאן אני אצטרך ללכת, בניגוד למה שקרה בתחילת השבוע היום אני אקנה בגדים!!! וכשאישה רוצה משהו שום דבר לא יניע אותה מזה (בדיוק כמו שהנביא אמר) וזה אכן קרה. הצלחתי למצוא את הבגדים שרציתי והשארתי בקופת החנות כמה אלפי שקלים.

 

מבירור שעשיתי בחנות אכן כמו שכתב בתגובות agent zero , מידה 42 היא המידה הנדרשת ביותר שנגמרת הכי מהר בחנות, ולכן יש בעיה למצוא אותה.

 

 

עברתי לגור בחדר כושר, יש לי זמן, זה ממכר, זה מדהים והכי חשוב זה מרגיע. "וכשאישה חרמנית, לרכבת משא יש פחות כוח ממנה" וזה כל כך נכון, זה מאפשר לי להתעמל בקלות בלי לשים לב בכלל, ועוזר לי להמשיך להתאפק....

 

 

* זה מה שעובר לי בראש כשאני שוחה...

 

 

נכתב על ידי , 29/4/2006 10:46   בקטגוריות נושאים ברומו של עולם  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-30/4/2006 21:58
 



שיעור בהתאפקות


 נפגשתי היום עם בחורה מדהימה, שמבחינתי נמצאת ממש חזק בבדס"מ. דיברנו על התנסויות ועל מה אנחנו מוכנות לעשות ולאן אנחנו מותחות את הגבולות. זה גרם לי ללמוד כמה דברים מאוד מענייניים על עצמי, שאני לא ממש ראיתי אותם עד היום. זה מוזר, זה מרתק, וזה מושך אותי בצורה חזקה, למקומות שאני לא בטוחה אם אני רוצה להגיע אליהם, למעשה אני מאוד רוצה אבל יש בי את החשש.

 

בנתיים אני לומדת שיעור בהתאפקות. אני יכולה לשקר  לו, כי הרי הוא לא ידע, אבל אני לא מסוגלת. זה מושך אותי לעמוד בזה, לעשות את מה שהוא ביקש, למתוח את החוסר הסבלנות שלי למקומות לא ידועים, עם הרבה תהיות וחוסר הבנה שלי, וזה קשה, זה באמת מאוד קשה, אבל זה לא משנה אני מתאפקת.

 

 

כל היום אני כועסת
רגע רגע מחפשת רגע רגע מחפשת
מה קורה איתך ומה קורה איתי
די הבנתי ותפסתי די הבנתי ותפסתי את הקצב
נו כבר תהיה קצת אמיתי
אני לא מפחדת ממה שאמרת אתמול
רק קצת רועדת קצת רועדת זה הכל
אז אל תפסיק אל תפסיק עכשיו אל תפסיק
כל היום אני חושבת שבעצם אין שום קסם אין שום קסם
אני רוצה אותך אתה רוצה אותי
אז למה המשחק הזה בעצם המשחק הזה בעצם
גורם לי עצב אמיתי
אני לא מפחדת ממה שאמרת אתמול
רק קצת רועדת קצת רועדת זה הכל
אז אל תפסיק אל תפסיק עכשיו
אל תפסיק עכשיו
אז אל תפסיק לא לא אל תפסיק עכשיו אל תפסיק
אל תפסיק עכשיו

 

נכתב על ידי , 27/4/2006 20:11   בקטגוריות עד העונג הבא  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-29/4/2006 10:31
 



לדף הבא
דפים:  

53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)