לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2007

מקומות


אתמול בלילה ישבתי עם חברה במקסים, עם חצאית קצרה מדי ואלכוהול חזק מדי. היא הצביעה על בחור שישב לידינו ושאלה מה דעתי עליו, אני ניסתי להסביר לה שאף אחד לא מעניין אותי, שאני פשוט לא רואה אותם.

 

 

היא סיכמה שלשבת איתי במקום כזה זה בזבוז של זמן האיכות שלה איתי, שאנחנו צריכות לאכול טוב, לשתות טוב ולדבר, ושבכלל בניגוד לחברות האחרות שלה אני מאזנת אותה וגורמת לה להרגיש טוב. ואני בכלל תהיתי מה אני עושה שם, החלפתי את המרטיני בינקו בכוס סודה, שיקפצו לי.

 

 

קול בתוכי אומר לי שהזדקנתי, אני מעדיפה מסעדה טובה על מסיבה, אני קונה נעליים אורטופדיות עם עקב קטן כי נמאס לי לנסות ללכת עם עקבים גבוהים, אני אוהבת ללכת לישון מוקדם ולהתעורר מוקדם ואני כבר לא במרדף אחרי משהו לא ברור. קול אחר אומר לי שזה לא להזדקן זה להתבגר ואני מעדיפה להקשיב לו.

 

 

כנראה שאני צריכה לפעמים את הרגעים האלה בחיים שיזכירו לי כמה טוב לי, כמה דברים השתנו אצלי וכמה אני שלמה עם המקום שאני נמצאת בו היום.

 

 

הסתבר לי שהמציאות האחרת לא כזו רחוקה ממני, זה רק בראש שלי שדוחפים אותי הצידה, בפועל רק מחזקים את המקום שלי ונותנים לי את ההרגשה הכי טובה שקיבלתי בחיים וזה גורם לי לתחושות מעורבות ומעלה לי תהיות. ואני בכלל רוצה לקבל את זה בשלווה ולהיות שם  הכי אמיתית וטובה בשבילו, בנתיים זה מאוד קשה לי.

 

 

 



נכתב על ידי , 28/4/2007 10:01   בקטגוריות מי אמר לך שאת מוזרה  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקה ב-4/5/2007 10:23
 



זה רק בגלל שאני אוהבת את יאיר לפיד


התעוררתי מוקדם כדי לנקות את הבית, ועכשיו אני מורחת את הזמן בפרוייקטים הזויים.

 

 

1.        לגור עם מישהו -  עם שותפים שנה, ועם חבר כמה חודשים.

2.        לגור לבד -  במאי זה כבר יהיה 6 שנים.

3.        לקבל משכורת -  מגיל 17 בערך

4.    לדפוק את האוטו ולהחליף פרטים - ברור, אבל בדרך כלל אני דופקת את האוטו ולא מחליפה פרטים.

5.        להיות באוברדרפט, בלי מקורות הכנסה נראים לעין - תמיד הייתי באוברדרפט, למרות שתמיד היו לי מקורות הכנסה. בתקופה האחרונה אני משתדלת שזה לא יקרה והפכתי לקמצנית (לא לקנות בגד ים חדש לשחיה ב-300 ₪ למרות שהבגד ים שיש לי גדול ותיכף יפול ממני, זה קמצנית, נכון?)

6.        להשתמש בשואב אבק - אני לא בטוחה שאני יודעת איך נראה שואב אבק

7.        לבשל לבד ארוחה לשישה אנשים - שלושה זה נחשב?

8.        לשלם לבד על ארוחה לשישה אנשים - בשביל זה יש את כרטיס האשראי של אבא.

9.        להקים אוהל בגינה ולישון בשק שינה – אני עדין לא הומלס.

10.    לריב על מקום חניה - ברור

11.    ללכת מכות - לא שזכור לי, אבל הלכו מכות בגללי.

12.    לעשן סיגריה - פה ושם, נסיונות של גיל 17

13.    לקנות קונדום - כמעט כל חודש

14.    להשתמש בקונדום - ברור

15.    לקשור עניבה - ממש לא

16.    לצאת מהצגה באמצע - יצאת ממסעדה אחרי שהחזרתי את כל המנות, זה נחשב?

17.    לא ליהנות ממופע רוק - אני לא זוכרת מתי הייתי במופע רוק. כנראה שזה היה פסטיבל ערד ב-95.

18.    לגשת למלצר בפאב ולבקש להנמיך את המוסיקה - סליחה?

19.    להזמין את אבא שלך לקפה כדי לדבר על הבעיות שלו - בדרך כלל זה אבא שלי שמזמין אותי לקפה כדי לדבר על הבעיות שהוא חושב שיש לי.

20.    לקנות דיסק של מוסיקה קלאסית - לא, אבל יוצא לי לפעמים לשמוע.

21.    להודות שלא תמיד יש לך סבלנות  לגא'ז - לא חשבתי על זה.

22.    לעשות לעצמך מסיבת יום הולדת - לא טובה בלארגן מסיבות יום הולדת, בשביל יש לי את איריס.

23.    לקנות מעיל עור "לכל החיים" - קניתי, אומנם לא מעור, אבל כזה שתמיד אופנתי, רק שמרוב שירדתי ועליתי במשקל הוא כבר לא התאים ונמסר לאחותי.

24.    לפלרטט עם גבר נשוי - אני לא טובה בלפלרטט,

25.    לנהל רומן עם גבר מבוגר ממני בהרבה - השאלות כאן מצחיקות אותי יותר מרגע לרגע.

26.    להשתתף בהפגנה - עוד לא.

27.    לערוך קניות בסופר ב 3 בלילה - ב-3 בלילה אני מעדיפה לישון.

28.    לעשות עגיל - מזמן מזמן, אבל חושבת לעשות עגיל חדש.

29.    ללכת לעשות קעקוע ולהשתפן - יש לי קעקוע גדול על הגב שעשיתי לפני 8 שנים, נראה לי שהיום הייתי משתפנת, למרות שאני רוצה עוד אחד.

30.    לא לצעוק על הבוס שלך למרות שאתה צודק - צעקתי.

31.    להתפטר - ברור

32.    שיפטרו אותך - ברור

33.    לבקש העלאה - אני לא טובה בדברים האלה

34.    להתחיל דיאטה - הרבה פעמים, עד שהחלטתי שאני לא בורחת מההתמודדות הזו יותר.

35.    לשבור דיאטה - ברור

36.    להירשם למכון כושר וללכת רק שלוש פעמים - היו לי כמה וכמה מנויים שלא ניצלתי, היום אני מתבאסת כשאני הולכת רק 3 פעמים בשבוע.

37.    להיות בפאריז לונדון ואמסטרדם - ובעוד כמה מקומות

38.    להתנשק בפאריז לונדון ובאמסטרדם - להזדיין עם תייר על גג של הוסטל בפראג, זה נחשב?

39.    להרגיש שלבך נשבר - יותר מדי פעמים, ולא בגלל האנשים הנכונים.

40.    לשבור את לבו של מישהו אחר - עוד לא יצא לי.

41.    לדבר על חתונה -  ההורים שלי כל הזמן מדברים על זה שאני בת 29 ועדיין לא התחתנתי.

42.    להפסיד יותר מ 100 דולר בקזינו - ברור, בלאס ואגס

43.    לריב עם חברה קרובה ולהפסיק לדבר איתה לתמיד - רבתי עם החברה הכי טובה, לא דיברנו שנה. היא שלחה לי הזמנה לחתונה שלה והלכתי ומאז חזרנו להיות החברות הכי טובות.

44.    לקום עם האנג-אובר - לצערי כן

45.    לעמוד על במה ולדבר - בקורס מדריכי טיולים, ואני שונאת את זה.

46.    להחזיר להורים הלוואה שלקחת מהם למרות שהם לא לוחצים שתחזיר - מה אני פראירית.

47.    לכתוב שיר - לא

48.    לגנוב לחמנייה ושוקו מהמכולת בחמש בבוקר - בחמש בבוקר אין הרבה אנשים במכולת בטוח היו תופסים אותי.

49.    להשאיר טיפ ענק למלצר יפה - יצא לי פעם.

50.    להתחיל עם בן מיני - זה לא היה מתוכנן, במקרה דיברנו והתנשקנו על הבר.

51.    ללכת לפגישה עיוורת - כמובן

52.    להיות בהופעה של שלמה ארצי - לא

53.    להיות האדם היחיד שלא מדליק נר בהופעה של שלמה ארצי – עוד בכלל לא הייתי בהופעה.

54.    לנהל רומן של לילה אחד (סטוץ) - יותר מדי

55.    לנהל מערכת יחסים של יותר משנה - לא

56.    להגיד "רגע אני חייבת לבדוק ביומן" - כן

57.    לזרוק את החולצה שהכי אהבת בגיל 16 - הכנתי השבוע 3 שקיות מלאות בגדים מכל מיני תקופות, את החולצה המהמת שלבשתי במסיבת סיום של התיכון אני עדין לא מסוגלת לזרוק.

58.    להודות שלא הצלחת לסיים את שר הטבעות - מה זה?

59.    לאכול סושי - מתה על סושי, אני אוכלת לפחות פעם בשבוע.

60.    לצבוע את החדר שלך - בפסח צבענו את המשרד.

61.    להשתתף במנגל ולקרוא לזה ברביקיו - אני עדין מנסה להבין את ההבדל

62.    לראות סרט כחול - ברור, נמחקו לי הסרטים של בלה דונה ואני לא מוצאת אותם באינטרנט.

63.    לקרוא ספר בן 1000 עמודים - מזמן

64.    לקבל פרחים - בחור משוגע אחד שולח לי פרחים 3 פעמים בשנה.

65.    לרשום במכולת במקום לשלם - לא

66.    לעשות פסיכומטרי - למדתי באוניברסיטה הפתוחה.

67.    לעשן ג'וינט - פעם אחרונה שעישנתי הרגשתי כל כך רע שזה לא יקרה יותר בחיים.

68.    להתווכח עם שוטר - מעדיפה שלא.

69.    כבר הרבה זמן שלא.

70.    להגיע לכנרת בחורף - לא אוהבת את הכנרת

71.    להשתכר עד שאתה לא זוכר מי אתה - דווקא כשאני משתכרת אני זוכרת טוב מאוד מי אני. לפחות זה מה שקרה לי בפעם האחרונה.

72.    להגיע למסקנות סופיות בקשר לדעותיך הפוליטיות - עוד לא

73.    לקנות מחשב או לדעת להשתמש בו - משתדלת

74.    לדעת בעל-פה קטעים מ "גבעת חלפון אינה עונה" - לא

75.    ללכת לישון מוקדם לא מעייפות, אלא כי אתה חייב לקום מוקדם מחר - אני גם ככה נרדמת מוקדם.

76.    לתלות דגל ליום העצמאות  - לא

77.    לקנות מתנות לחג - מעדיפה לקבל

78.    לדעת שכבר לא תניף את הגביע - מעולם לא חשבתי שזה יקרה

79.    להשתחרר מהצבא ולדעת שיותר לא תדבר בראשי תיבות - שרתתי במשרד הביטחון, אני לא זוכרת שהיו שם בכלל ראשי תיבות.

80.    לשבור רגל - נקעתי את היד.

81.    להחליט אם אתה מאמין באלוהים - אני עוד מתלבטת

82.    להתאהב בכוכב קולנוע וליומיים להאמין שיש לך סיכוי - התאהבתי בריבר פניקס. ברור שהיה לנו סיכוי הוא פשוט מת לפני שנפגשנו.

83.    לקנות גיטרה - לא.

84.    להחליט על זהותך המינית - החלטתי, אבל זה נתון לשינויים.

85.    להאמין שהשופט בן זונה - אני בכלל לא יודעת מי זה השופט.

86.    לישון בסרט של סטיבן ספילברג - לפעמים.

87.    להודות שסרט של אינגמר ברגמן משעמם אותך - לא זוכרת שראיתי

88.    לגדל זקן - אין סיכוי

89.    להגיד מסצ'וסטס – לא היתה ברירה, הייתי צריכה הגיע לשם ברכב.

90.    לישון בעירום בקיץ - לפעמים

91.    להביא מישהו לארוחת ערב אצל ההורים - לצערי כן.

92.    ללמוד שאסור להכניס סוודרים עם קשמיר למכונת הכביסה - גילתי את זה על חולצות אחרות, מאז כל חולצה שאני לא בטוחה  איך לכבס אני מביאה לאמא.

93.    לאכול משהו לא כשר - ברור

94.    להבדיל בין ויסקי ובורבון, משי וסאטן, נפוליטנה ומרגריטה - נראה לי שאני מבדילה רק בין נפוליטנה למרגריטה.

95.    להצליח להיות יומיים לבד וליהנות מזה - אני נמצאת הרבה לבד ובדרך כלל נהנת מזה.

96.    להפסיד בכבוד - כן

97.    להפסיד בכוונה - לפעמים

98.    להחליט את מי אתה אוהב יותר את שלמה ארצי, את אריק אינשטיין או את שלום חנוך - אריק אינשטיין

99.    להגיד משהו ולהצטער עליו כל החיים - עשיתי משהו שאני הצטער עליו כל החיים.

100.   להפסיק לשאול מי אני - הפסקתי, אני כבר יודעת.

 

 

אני מקווה עד גיל 30, שזה ממש עוד מעט, להספיק לעשות עוד כמה דברים שלא ברשימה.

 

 



 

נכתב על ידי , 21/4/2007 09:05   בקטגוריות מה זה הפרוייקט הזה?  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים. ב-22/4/2007 15:41
 



מציאות אחרת*


אני מגלה שאני יכולה היום להיות פה מחר להיות שם. בנתיים אני כאן ואני לא מתכוונת ללכת לשום מקום, הילדה הקטנה שלי מתעוררת שוב, זה חשוב לה והיא לא מוכנה לוותר למרות שזה בכלל לא תלוי בה, ואם המצב ישתנה זה לא בגלל שהיא לא מספיק טובה.

 

 

שום דבר לא ברור מאליו ואני מתמודדת עם השיעור הזה, אני שונאת את עצמי מקנאה זה מוציא ממני תגובות אמוציונאליות שאני לרוב מצטערת עליהן, ולמרות זאת אני מגלה שוב כמה השתנתי, נרגעתי ,התבגרתי וכמה יש לי כבר את היכולת להתמודד עם המצב בצורה טובה יותר. מצד אחד אני משתיקה את הקולות הישנים שקופצים לי בראש מצד שני מדברת על זה כי זה חשוב לי. אני אוהבת שכנים איתי, אני מעדיפה שיגידו לי את האמת גם היא לפעמים קצת לא נעימה לי מאשר שיסתירו ממני דברים, אני מקנאה אבל מפרגנת.

 

 

 אני בכלל מקדימה את זמני, שום דבר לא השתנה וכנראה גם לא הולך להשתנות. המציאות כרגע היא שאני מקבלת, תשומת לב, זמן, יחס, אהבה, שאם כל האופציות מסביב עדין בוחרים בי, כרגע אלה סתם הפחדים שלי ששולחים אותי לעתיד במקום להנות בהווה הנעים.

 

 

*אני מניחה שהדברים כאן לא ברורים, רק רציתי להוציא את זה.

 



נכתב על ידי , 19/4/2007 00:21   בקטגוריות מי אמר לך שאת מוזרה, שלום לתמימות  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-21/4/2007 07:40
 



לדף הבא
דפים:  

53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)