לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

עבודה וכמה דברים טובים


אני מחפשת עבודה חדשה, משתי סיבות עיקריות, המשכורת שלי נמוכה באופן מזעזע, אני יכולה להסתדר עם הסכום הזה, אבל אני חושבת שמגיע לי הרבה יותר נוכח העבודה שמצפים ממני לעשות ולחץ העבודה שיש במשרד, הסיבה השנייה היא שאני פשוט משתעממת למוות, בשנה וחצי שאני שם העבודה שלי השתנתה ואני מוצאת את עצמי עושה משהו אחר ממה שהייתי אמורה לעשות בהגדרת התפקיד שלי וממה שציפתי לעשות, אם הייתי יודעת שאני אשב יום בשבוע והכניס צ'קים למעטפות, הדביק בולים והחתים אותם, אולי הייתי שוקלת לעבוד בדואר. חוץ מזה יש כמה יתרונות בעבודה הזו, הרי בלעדיהם לא הייתי נשארת שם.

 

 

אני מוצאת את עצמי בהתלבטות בין לבחור בתחום אדמיניסטרטיבי משעמם במשכורות הרבה יותר גבוהה ממה שאני מרוויחה היום, או לבחור בתחום שמעניין אותי שהסיכוי לקבל בו משכורת יותר גבוהה שואף לאפס. אז מה חשוב יותר עושר או אושר?

 

 

כבר שמעתי אנשים שטוענים שכשאין ברירה לוקחים את הכסף ומתפשרים על התוכן, וכשהעבודה מתגמלת גם גבולות העניין מתרחבים, אבל אם יש לי את האפשרות הכלכלית אז לבחור בתוכן ובעניין.

 

 

האופציה של תחום מעניין עם יותר כסף לא עלה בדעתי, מעניין למה?

 

 

משהו קטן וטוב: בילתי השבוע בספא מדהים (אני מוכנה לעשות את זה כל יום), ראיתי שני סרטים בפסטיבל דוקו בסנימטק, תיכף אני הולכת לראות את השלישי, החלטתי מה התחום שאני רוצה להתנדב בו, התנתקי מיס, והכי טוב - שנת הלימודים שלי באוניברסיטה הסתיימה!!!

 

 



 

נכתב על ידי , 12/4/2008 17:11  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MN האחרון ב-23/4/2008 11:07
 



אני לא


 

 

הבטחתי לעצמי שאני מתלוננת פחות, מה שמוריד  באופן אוטומטי את כמות הפוסטים שאני כותבת. אז הנה אני לא מתלוננת על זה שהשבוע כל יום שנכנסתי למשרד הרגשתי שקשה לי לנשום, שנשארתי עד מאוחר כמה ימים ועדין לא הצלחתי ליישר קו, שהשעות הנוספות הולכות למינוס ימי החופשה, וימי החופשה הולכים ללמידה למבחנים, שאני מחפשת עבודה אבל לא מוצאת משהו שממש מעניין אותי, ושאני נותנת לפחדים שלי ממקום עבודה חדש להכריע, שבחול המועד פסח אנחנו עובדים כרגיל ולא חצי יום כמו בשנה שעברה, שדווקא בשבוע שהכי בא לי לצאת בערב כל התוכניות שקבעתי לא הסתדרו והתבטלו, ששינתי תוכניות בשביל אנשים אחרים, שאני מוצאת את עצמי הולכת לעבודה חוזרת הביתה מוקדם ונרדמת, שיש לי תחושה חזקה שזה לא אמור להיות ככה, שהיה לי חלום מפחיד שאני מקווה שאין לו שום משמעות, שגילתי שבדירה שלי שאין בה שום חלונות חוץ מיציאה למרפסת גם חשוך וגם חם בטירוף,  שעובר משהו על הכלבה שלי שהצליחה להעלם כבר פעמיים למרפסת של השכנים ולהשתין בכל מקום אפשרי בבית, ששוב יס הצליחו לעצבן אותי ולדחות את הזיכוי שהם חייבים לי בעוד חודש, שהציונים שלי במבחנים לא טובים כל כך וזה גורם לי להרגיש מטומטמת, שאני לא מצליחה לנתק את הקשר בין "אני מרגישה חרא" לבין "אני הולכת לאוכל עכשיו את כל הסופר", למרות שברור לי שאני ארגיש הרבה יותר רע אחרי.

 

שכל מה שכתבתי נראה סתם, אבל פשוט עושה לי רע...

 

 


נכתב על ידי , 4/4/2008 16:00   בקטגוריות מי אמר לך שאת מוזרה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שפיות ב-9/4/2008 11:16
 





53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)