לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

כזה עוד לא היה לי


החודש הזה נפתח בנימה קצת אופטימית.

התלוננתי, אבל קצת פחות

בכיתי, אבל קצת פחות

קיבלתי כמה החלטות

עשיתי קצת יותר

 

 

ואין דרך יותר טובה לסיים את החודש הזה ולפתוח את החודש הבא מאשר דייט איתה.

רשמים, חוויות ועדכונים בעוד שבוע.

 

 



 

נכתב על ידי , 30/6/2006 15:03  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Nophs ב-3/7/2006 09:21
 



חייה של כלבה


שלום, אני הפי הכלבה של מלכה, תשמעו להיות הכלבה שלה זה דבר לא פשוט בכלל, היא עדין לא הבינה שאני בעלת הבית ומנהלת את העיניינים כאן והיא רק השותפה. בואו נתחיל מזה שהיא נתנה לי שם מאוד מבלבל ומאוד מחייב HAPPY על שם הכלבה הגדולה    והלבנה מהסדרה "הרקיע השביעי" ואני בכלל כלבה קטנה ושחורה, חוץ מזה השם הזה מצריך ממני להיות שמחה, מאושרת וקופצנית כל היום וזה כל כך מעייף.

 

 

הכל התחיל בנינו לפני 4 שנים כשהייתי גורה קטנה. אני הלכתי לי ברחוב וחיפשתי מקום מוצל לישון בו, ראיתי אותה והיא מצאה חן בעיני אז התקרבתי, זו היתה אהבה ממבט ראשון. ישר היא לקחה אותי לביתה ופינתה לי מקום במיטה ככה כל כך בקלות. בסה"כ החיים שלי לא קשים כל כך, מלכה דואגת לי למים קרים לאכול טעים ואיכותי עם שומן כבש (ואח"כ מתפלאת שאומרים שאני שמנה. רק 6 קילו, תרגעו) יש לי את המיטה שלי ומלא צעצועים. כל פעם שמלכה טסה לחו"ל ומשאירה אותי עם חברה היא מביאה לי מלא צעצועים מטופשים וחטיפים טעימים, וגורמת לי לרוץ אחריהם בכל הבית. יש לי אפילו עצם מהרודס בלונדון, זו עצם כל כך יקרה ואיכותית שאני משתדלת לא לכרסם יותר מדי. ככה זה כשאני יכולה לשחק על זה שיש לי חרדת נטישה.

 

 

הכי אני אוהבת להציק לה, כשאנחנו יורדות למטה בבוקר אני עושה צרכים במקומות שקשה לאסוף, אני משתינה ליד אנשים וקופצת על בחורים חתיכים אבל רק כאלה שהם הומואים או תפוסים, ונובחת על כלבים שגדולים ממני פי 4 וזה נורא כייף. הכי אני אוהבת לישון במיוחד על הברכיים של מלכה כשהיא מתכתבת במסנג'ר עם בחורים, כל כך הרבה שטויות, מדיי פעם אני מציצה כל כך משתעממת ונרדמת מיד. הדבר שהכי מעצבן אותה זה שאני רוצה לבוא איתה לכל מקום ולא נותנת לה לצאת מהבית ואז היא רודפת אחרי כדי שאני אחזור הביתה, זה מאוד משעשע אותי.

 

 

לפעמים היא מביאה לכאן אנשים, לא את כולם אני אוהבת, ואני בודקת אותם טוב טוב, בהתחלה בקפיצות, לראות עד איפה אני מגיעה להם ואם הם מספיק גבוהים, ואז אני מריחה אותם, כדי לדעת אם הם משתמשם בבושם, ורק בסוף מלקקת בעדינות, כדי לבדוק את הטעם, ואני לא מאשרת כל אחד. אם הוא ממש חמוד אני שוכבת על הגב ומחכה שהוא ילטף לי את הבטן בדיוק כמו שאמא עושה. הדבר שאני הכי שונאת כשבאים אורחים, זה שהם נכנסים לחדר וסוגרים את הדלת, גם תופסים לי את המיטה, וגם לא נותנים להציץ, אז אחרי שהם הולכים, כדי להתנקם במלכה אני משחקת עם הקונדומים ולפעמים גם בולעת (גם את זה למדתי מאמא).

 

 

עכשיו אחרי שעשיתי לעצמי כזה אאוטינג, אולי היא תועיל בטובה להתלבש נורמלי כשאנחנו יורדות לטיול, כי יש הרבה בלוגרים שעוברים בשדרה שלנו.

 

 

טוב , התעיפתי מהעניין, ותיכף מלכה חוזרת, אז אני הולכת לישון.

 

 



נכתב על ידי , 28/6/2006 17:00  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-1/7/2006 12:58
 



מי אני?


כנראה שהקיץ, גורם לנו לעשות כל מיני דברים לא הגיונים, כמו הפרוייקט הזה, אבל פוסי ביקשה כל כך יפה אז הייתי חייבת

 

ארבעה דברים שאינכם יודעים עלי:

1. לפני 7 שנים הפסקתי לשתות דיאט קולה, וזה מגעיל אותי כל כך.

2. היה לי פעם מכשיר בגב בגלל עקמת.

3. קיבלתי מחזור בגיל 10.5

4. נזכרתי (בזכות פוסי) שבכיתה ד' שרתי במקהלה קול ב' (הייתי כל כך גרועה)

 

ארבעה מקצועות בהם עסקתי בחיי :

1. מדריכה בקיטנה

2. מוקדנית

3. מלצרית

4. קלדנית

 

ארבעה סרטים שהייתי רואה שוב ושוב:

1. ספרות זולה

2. ביג

3.  ריקוד מושחת

4. אישה יפה

 

ארבעה מקומות בהם גרתי (לא כולל העיר בה גרתי מגיל 10)

1. פתח תקווה

2. נתניה

3. קצרין

4. בת ים

 

ארבע סדרות טלוויזיה שאני אוהבת:

1. האנטומיה של גריי

2. פשע מן העבר

3. נמלטים

4. נשות הכדורגלנים  

 

ארבעה מקומות בהם הייתי בחופשה:

1. ארה"ב

2. תאילנד

3. פראג

4. בולגריה

 

ארבעה אתרי אינטרנט בהם אני מבקרת על בסיס יומי:

1. ישרא

2. JOBNET

3. תפוז

4. לא, אתם לא תקבלו קישור לאתר ההוא.

 

ארבעה דברים שאני אוהבת לאכול:

1. סלט עם טונה ואורז

2. פזק זמן

3. סושי

4. עוגת גבינה

 

ארבעה מקומות בהם הייתי מעדיפה להיות עכשיו:

1. אמסטרדם

2. בים (יש סיכוי שזה יקרה)

3. במיטה

4. בעבודה שאני אוהבת (טוב, אני לא כזו שפויה)

 

ארבע בלוגריות שהייתי רוצה שיענו על השאלות הללו: (אבל לא חייבות)

1. נופסי

2. זהות בדויה

3. מעשנת

אוזה

 

הוא טען לפני כמה ימים שהוא מוריד הילוך, אבל באותה נשימה התלונן שלא נותנים לו, אז נתתי!

יאללה תתחיל לכתוב...

 

 

נכתב על ידי , 27/6/2006 09:33   בקטגוריות נושאים ברומו של עולם  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של avazaמאמסטרדם ב-3/7/2006 03:50
 



לדף הבא
דפים:  

53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)