לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


בת 32, מנסה להתמודד, צעד קדימה שניים אחורה, רוב הזמן עוד מרגישה ילדה שתמיד חשבה שהיא מוזרה.
כינוי: 

בת: 46





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

תובנה שלא שווה גרוש # 3


כשאני זו שיוזמת  הוא בא

 

הוא (כמעט) אף פעם לא יוזם.

 

זה אמור להדליק לי נורה אדומה?!

 

 

 

נכתב על ידי , 31/8/2006 09:46   בקטגוריות תובנות שלא שוות גרושות  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-2/9/2006 08:09
 



שבע בערב*


שבע בערב / דנה ברגר

 

שקעתי ביאוש עמוק חשבתי שזה יעבור
מצאתי לי בקבוק הלכתי עד הסוף
בחדר הורוד יושבת ורואה כבלים
והכיור שלי מלא, מלא כלים מלוכלכים

אז אם אתה שומע
זה לא כל כך נורא
לחיות לבד זה טוב עכשיו
למאת מהשגרה

שבע בערב אצלי
רק שבע בערב אולי
כדאי שתעוף מכאן

מצאתי בחצר חתול חתיך לקחתי בלי לשאול
במקום לצאת עם בחורים אני נותנת לו הכול
זוג עגילים נוצץ חדש מבריק קניתי לי בזול
אני יושבת על הגג ומחייכת בלי לסבול

 

 

*התחלתי לכתוב משהו אחר, אבל השיר הזה פשוט מתאר את זה טוב יותר.

 

 

 

נכתב על ידי , 29/8/2006 11:20  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איריס ב-30/8/2006 20:44
 



התמונות שבאלבום


כבר יומיים יש לי בראש דברים שאני רוצה להוציא, על כמה הפרעות אכילה זה איכס, מגעיל ונורא, אבל חוץ משלוש מילים שכל ילד בן 3 יודע להגיד אין לי יותר מדי מה לומר ואיך לתאר את זה יותר ממה שכבר אמרתי על זה. אני רק יכולה לשמוח על זה שזה לא בעוצמות שזה היה בעבר, אבל עדין לא נעלם לגמרי, ואני כבר בכלל לא בטוחה שזה יעלם.

 

 

בהשראתה מצאתי תמונה שלי מגיל 8, אומרים שתמונה שווה יותר מאלף מילים, ושתמונות לא משקרות. אז מעבר לזה שרואים שהייתי ילדה חננה, בישנית ושנאתי להצטלם, אני עדין מנסה להבין איך כבר בגיל 8 ידעתי, חשבתי והרגשתי שמנה?!?

 

 

ולדברים קצת יותר משמחים. הבוקר התעוררתי לקול צלילים מוזרים כדי לגלות שבאופן מפתיע ביותר המחשב שלי חזר לחיים. אני תוהה האם מישהו ניסה להעביר אותי מבחן, כי אני לא בטוחה שזה היה כל כך מצחיק.

 

נכתב על ידי , 28/8/2006 10:00  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלכת הכוכבים ב-1/9/2006 16:17
 



לדף הבא
דפים:  

53,461
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למלכת הכוכבים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מלכת הכוכבים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)