לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

behind close doors


"תיהי בטוחה שכולי רוצה אותך קרוב.. "

כינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

אל תשכחי ותביני שזאת לא הייתה אשמתך..?


איך מפסיקים לאהוב? איך מפסיקים לחשוב עלייך? נמאס עליי שאומרים לי שיהיה בסדר, שהזמן יעשה את שלו. אני לא יכולה יותר עם המחשבות עלייך, אפילו לחלומות שלי אתה נכנס. איך להוציא אותך מהלב שלי? אני יודעת שזה אמור להתחיל ברצון שלי להוציא אותך. אבל אין לי את הרצון הזה, אין לי! איך להסביר את זה שכל הזמן יש לי סימנים, לא להפסיק, להמשיך להיות שלך ולחכות לך? וכבר אמרת לי חזור ואמור שלא תחזור, ואני ידעתי את זה. בתוכי ידעתי שאתה לא מתחרט, אתה עקשן וגם אם היית משנה דעתך לא היית אומר. מה לעשות עם הגעגועים שחותכים לי את הלב? מה לעשות עם כל הציפיות והתקוות שלי? וכואב לי כל פעם שאחת הבנות מזכירה את חבר שלה, כואב לי שהן מדברות עליהם, וזה אנוכי. מאוד. אבל מה אני יכולה לעשות? ולא רואים עליי. כך כולם אומרים. שאני נראית בסדר ושעבר והכל מצוין. אני שחקנית מעולה. האוסקר הבא הוא שלי. רק אתה ידעת לקרוא אותי. רק אתה ידעת להבחין מתי אני בסדר ומתי אני לא.

והחלומות כל כך יפים. והחלומות כל כך אמיתיים. ולקום מהם זה כל כך כואב, כל כך מציאותי, כל כך לא כמו שחלמתי וקיוויתי. וחשבתי שהטירונות תעזור לי. תעזור לי להפסיק. להפסיק לחשוב עלייך, להפסיק לאהוב אותך, להפסיק להיות שלך, להפסיק לרצות אותך. ואתה צדקת. בצבא יש פחות זמן לחשוב. אתה עסוק כל היום. אבל בין הפסקה להפסקה, אתה עולה. בשמירות, אתה עולה. בשעות ט"ש, אתה עולה.

והלוואי שיכולתי להפסיק. הלוואי שיכולתי להיות אדישה אלייך כמו שאתה אליי. הלוואי שיכולתי לא לנתח כל מילה שאתה אמרת לי, כל משפט שכתבת. ואתה כזה פחדן. אתה מפחד להתמודד איתי, פוחד להתמודד עם עצמך. אתה אפילו לא ניסית להלחם. לא היה בך עוד כוח.

________________________________________________________________________

"ציפיתי שתשלח הודעה. לא חלילה שתתקשר אלא רק הודעה של- 'שיהיה לך בהצלחה בטירונות' או משהו בסגנון. אני לא יודעת אם עדיין אכפת לך ממני [למרות שאמרת שתמיד אהיה חלק גדול ממך] אבל חשבתי שאולי לפחות כל הקטע של הצבא טיפה יעניין אותך. שאלת את מקס ביום שישי אם הוא נהנה ואיך הולך לו בטירונות. אין לי ספק שאני לא אזכה למחווה הזו. זה מוזר מדי, כמו כל התקופה האחרונה. מוזר לי לחשוב עלייך כבן זוג של אחרת, מישהי אחרת שמנשקת את השפתיים שלי, מישהי שהצד שלי הוא עכשיו הצד שלה, מישהי שאתה אומר לה שהיא החיים שלך [אם אתה בכלל מאמין בזה עדיין]. ועכשיו אני בטירונות. חשבתי לעצמי שבזמן הזה המחשבות עלייך יתמעטו. שהכאב ידעך, אבל לא. אמנם אני רק ביום השני לטירונות אבל כל שנייה פנויה היא שלך [למרות שאתה לא רוצה אותה, היא שלך]. אני עדיין לא הפסקתי לקוות שתתעשת. אני עדיין לא הפסקתי לקוות שתבין שטעית, שתרצה שנחזור על אף העובדה שזה גורם לי להיות תלויה בך. אז אולי במקום להתפלא כל פעם מחדש ולחשוב שאני דרמטית תבין שאתה הוא זה שבחר להפסיק, אתה בחרת להרוס אותנו, לא אני. וזו זכותך המלאה. לא התחתנו ולא היו לנו ילדים, אתה יכולת לבחור בכל שלב שהוא להפסיק אותנו. אבל עשית את זה בצורה כזו מפוחדת, כזו פתאומית, כזו שלא מתאימה לך. אז אל תתפלא שאני כואבת. אל תתפלא שאני עדיין בוכה. אל תתפלא שאני מחכה להודעה מסכנה, לתשומת לב ממך. אתה בחרת להיות בקרבי. בחרת להלחם ולהגן על המדינה שלנו. יאמנו אותך להיות חייל, ואתה תהיה לוחם מצוין. אתה עוד תגן על המדינה ותלמד את הפקודים שלך להגן עליה להלחם גם הם. אבל כנראה שלהלחם עלינו זה היה יותר מדי עבורך. כנראה שהדבר שהיה הכי יציב בחיים שלך, פתאום פשוט לא היה שווה את זה. אני לא הייתי שווה את זה. ואני לא יודעת אם ואיך אוכל להתגבר על ההרגשה הזו. ורק שתזכור שבכל קשר מגיעים לנקודות קשות בהן צריך לעשות בחירות ואם אתה חושב שעם נלי זה לא יקרה אתה טועה. טועה בגדול. כי בחורה כזו שידעה שאתה בקשר מחייב וכירכרה אחרייך שנה, לא שווה הרבה וביחוד לא שווה אותך. אבל ההערכה העצמית שלך היא כנראה שוב שואפת לאפס ואני מקווה שמישהו יצליח שוב להרים אותך למעלה. בקרוב יום כיפור חל, לא שהוא מהווה משהו עבורך, אבל אני את הסליחה שלי ממך לא מצפה לקבל. וגם לא מהזולה שלך. ולמרות כל הכאב והדמעות, עדיין שלך."

נכתב בזמן שמירה, 14.9.09.

______________________________________________________________________

נתת לזמן לקרות כי לא הכרת משהו אחר, בכית בכרית בהסתר ורק האמנת שאוהב הוא. וכל אותה תקופה הבאת על עצמך הסברים, חשבת זה דבר שעוברים ואחר כך יהיה לנו טוב. אם הוא ילך, אז תתני לו וכשילך את תדעי אם הוא ילך תחייכי לו, אם הוא ילך, אל תבכי. זה שלך יקשיב, לא תמיד הוא גם יחבק את כל תשוקותיו ינתק, ברגע אחד שתגעי בו. חיים עוברים לאט פתאום זה קצת עצוב לחיות, תקוות שאינן הבטחות המחר יקדם את בואך. אם הוא ילך, אז תתני לו וכשילך את תדעי אם הוא ילך תחייכי לו, אם הוא ילך, אל תבכי. אולי הכל היה משחק, בדרך למצוא את האמת והוא שתק ואת שתקת, בבטן יש משהו בועט. אם הוא ילך תחייכי לו, אם הוא ילך אל תבכי. אם הוא ילך אז תתני לו ואת תדעי כשילך אל תשכחי ותביני שזאת לא הייתה אשמתך!

_______________________________________________________________________

אבל מה אפשר לעשות עם ההרגשה המעיקה, הכואבת הזו שזו כן אשמתי?

נכתב על ידי , 20/9/2009 00:10  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה מה שנשאר, רק כמה רגעים, הרבה בדימיון, מעט בחיים


11.09.08.

לפני שנה הייתה לי החופשה הכי חלומית שיכלה הייתה להיות.

לפני שנה התמסרתי אלייך כולי.

לפני שנה למדנו אחד את השני.

לפני שנה בילינו כל רגע ביממה יחד.

זוכר את הערב בו חזרנו? התקשרת לומר משהו ואני לא יכולתי להחזיק ובכיתי. בכיתי על כך שבאותו יום, 11.9, לא נישן ביחד.

ואז הבטחת-"אל תדאגי בייבי שלי, יהיו לנו עוד המון לילות לישון יחד".

הבטחה זו כבר לא תתממש.

ספטמבר 2008.


 

10.10.08.

ערב לפני אמרת לי-"מחר בבוקר תהיי מוכנה, תלבשי בגדים נוחים ונעליים סגורות". לא נידבת יותר מידע.

הגיע הבוקר ואספת אותי. לבשת את החולצה שקניתי לך כמה ימים לפני כן לכבוד ראש השנה.

נסענו הרבה.דיברנו, שתקנו, הקשבנו לרדיו, התעצבנת על כמה נהגים בכביש ואז הגענו לשדה תימן.

ידעת שאני רוצה לצנוח ולקחת אותי לצניחה חופשית.

"לכבוד מה?" שאלתי אותך. ענית את התשובה הכי מושלמת בעולם-"לכבודנו אהובה שלי".

לכבוד כלום ולכבוד הכל.

אמרתי לך שאתה מטורף, שזה עולה המון כסף ולמה לא אמרת לי הייתי משלמת על עצמי.

ואז הבטחתי לך- "אני עוד אמצא דרך להחזיר לך".

הבטחה זו כבר לא תתממש.

אוקטובר 2008.


 

13.11.08.

לא אהבת את העובדה שבחרתי להיות עתודאית.

לא אהבת את זה שאהיה רחוקה מהבית.

היום חיול שלי היה ביום הזה. אולי היום הכי משמעותי בחיים שלי. היום בו חתמתי על ה10 שנים הבאות בחיים שלי-לסיים תואר, שירות סדיר, קבע.

ומיד בתום הסדיר, בגיל 25, חתונה. שהרי זה, מאז ומעולם, היה הגיל האידאלי לחתונה מבחינתי. אולי עד סוף הקבע אהיה אפילו אמא.

"כמה שאני רוצה להיות כבר אמא" אמרתי לך כמה ימים קודם. "גם זה יגיע" ענית.

והמשכתי להתפנק עלייך. ודיברנו על כך שאתה כלכך מגונן עליי עכשיו ובטח כשאהיה בהריון לא תתן לי להזיז אצבע.

ואמרת שאתה גרוע עם ילדים, שאתה לא אוהב ילדים. וידעתי שאת הילדים שלנו אתה תאהב. תאהב כל שטות, כל שמחה, כל בכי שלהם.

וכשחזרתי מהיום חיול היה משחק של מכבי. וכהרגלך בקודש העדפת להשאר בבית לראות מכבי מאשר לראות אותי עם מדים.

באת יום אחרי, ביקשת שאלבש בשבילך את המדים. לבשתי. צחקנו על כך שהכומתה שלי חדשה-חדשה, שהיא לא משופצרת.

אמרתי לך שאין כל טעם לשפצר אותה ושהפעם הבאה שאגע בה תהיה רק בספטמבר. הבטחת לי שאתה תהיה זה שישפצר לי את הכומתה.

הבטחות אלו כבר לא יתממשו.


 

גם השבוע הזה, כמו כל קודמיו מאז ה30.7.09, מסתכם בך. במחשבות, תהיות וגעגועים אלייך.

וגם השבוע הזה לא הצלחתי להפסיק לבכות עד 2:45 לפנות בוקר.

כל הבלבול מתכנס לו ל4 שאלות עיקריות. שאלות שמסתמן כי לעולם לא יקבלו תשובות.

והכרזתי-אני מפסיקה להשפיל את עצמי.

אתה גרמת לי, במכוון או לא, להגיע לשפל מדרגה. להתחנן כמעט.

אני מרגישה כמו כלום, מרגישה נשכחת, מרגישה מושפלת.

ואנשים אומרים לי-הוא חייב לך לפחות את זה. הוא חייב לפחות להקשיב לך. הוא חייב לקחת אחריות על מה שהוא עשה לך. חייב להיות לו עוד קצת אכפת.

ואני חושבת לעצמי- כן, זה מה שגם אני חשבתי. אבל הוא מסרב להפגש. מסרב להקשיב לי או חלילה לנסות לעזור לי.

ומובן שאני לא מספרת שאתה סירבת ובחרת להשפיל אותי, שוב. כי אסור לי להראות פגיעה או חלשה.

והלוואי והייתי חזקה כמו שאנשים חושבים שאני.

הלוואי והייתי יכולה להגיד ולהאמין בזה שאם תבקש שנחזור אגיד לך לא.

אין דבר שהייתי רוצה יותר מלומר לך לא.

אבל,אולי צירופי מקרים ואולי אני מנסה לשכנע את עצמי, כמעט כל פעם שאני מבקשת סימן לאם להמשיך להאמין בנו, יש סימן.

ועדיין כל פעם שאני חושבת עלייך, אני מרגישה חולשה ברגליים, קשה לי לנשום.

וכל פעם שאני שומעת דברים עלייך ועליה אני מתמלאת בבחילה.

וזה לא מגיע לי. והאהבה שלי, לא מגיעה לך.

ועדיין, שלך. והלוואי שכבר לא הייתי.


 

ואני לא שומע כבר ממך יותר כלום . אומר לעצמי, הרבה זמן עבר, חדשות לא טובות, את עוזבת אותי, ואיש עם מקל אומר: "תסתכל", זה מה שנשאר. זה מה שנשאר, רק כמה רגעים, הרבה בדימיון, מעט בחיים, זה מה שנשאר, אני מדליק את האור, אומר לעצמי, מחר זה מחר, מחר היא תחזור, זה מה שנשאר. ובאופן כללי הכל עוד לא פתור, השמיים כחולים אבל מה עם השאר, האיש שלך שוב, הולך לאיבוד, להקה מתוקה שרה על מועקה, זה מה שנשאר. זה מה שנשאר, רק כמה רגעים, הרבה בדימיון, מעט בחיים, זה מה שנשאר, אני מדליק את האור, אומר לעצמי, מחר זה מחר, מחר היא תחזור, זה מה שנשאר.


הלוואי והטירונות הזו תצליח. תצליח להשכיח לי אותך. כי נמאס לי כבר לשקוע.

נכתב על ידי , 13/9/2009 00:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הזמן עושה את שלו..?


נמאס לי כבר. מיציתי את זה. אפשר לעבור הלאה?

נמאס לי לחשוב עלייך, לרצות אותך, להתגעגע אלייך. נמאס לי. יש לי בחילה ממך. יש לי בחילה ממני.

כבר חודש ושבוע שיש לי בחילה באופן תמידי.

והלוואי והייתי מגזימה.

וכמו פתטית, כמו מסכנה, מנסה לדבר איתך, להפגש איתך. אבל אתה דוחה אותי שוב ושוב.

למה זה מגיע לי? למה מגיע לי יחס כזה נוראי? למה מגיע לי הזלזול הזה?

והיום זה שנה. שנה. ואני היחידה שעוד אכפת לה.

נמאס לי לבכות. פשוט נמאס לי. אין לי חשק יותר לכלום. לקחת ממני את הכל חוץ מאת הכאב. את זה השארת לי, אתה אפילו לא גבר מספיק כדי להתמודד עם זה.

אז לך. לך עם ילדה שקטנה ממך בשלוש שנים. לך עם אחת ששכבה והתמזמזה עם חצי עולם. לך עם מישהי שלא התרחקה מבחור עם מחויבות, שלא התרחקה מבחור שיוצא עם חברה שלו שנתיים ו8 חודשים. זה לא אומר לך מי היא? זה לא אומר לך שהיא שמה זין על מחויבות?

בחורה שעשתה כזה דבר לבחורה אחרת, אין לה כבוד למערכת יחסים. וסופה, סופכם כבר אפשר להגיד, מוכתב מראש.

והיא תבגוד בך כפי שאתה בגדת בי. והיא תכאיב לך כמו שהכאבת לי. ואולי אז תדע להעריך מה שהיה לך וזרקת.

ואתה מוזמן להפסיק להגיד לאנשים שנפרדנו. תתמודד עם האמת. זרקת אותי בצורה הכי ילדותית [ואולי בגלל זה אתה הולך עם ילדות..אולי הייתי בוגרת מדי בשבילך], הכי נוראית שיכולה להיות, הכי משפילה שיש וזה, יקירי, לא מגיע לי.

תגדל ביצים. תשא באחריות של מה שעשית. שברת אותי, ריסקת אותי והשפלת אותי. להתמודד איתי שעה מהחיים שלך אתה לא מסוגל?

אגואיסט. אתה חושב רק על עצמך. זה מה שלימדו אותך בצבא? זה מה שהפכו אותך להיות? אגואיסט שלא מסוגל להתחשב ברגשות של אחרים?

אני מסרבת להאמין אבל אתה לא נותן ממצאים אחרים.

אז אני אפסיק.

אני חייבת להפסיק לאהוב אותך. לאתה החדש לא מגיע אותי.

ועדיין, כמו אידיוטית, כמו מטומטמת, מפגרת אחת גדולה, עדיין אוהבת אותך ועדיין שלך.

מפגרת היית ומפגרת תשארי.

נכתב על ידי , 6/9/2009 11:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,364
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtake me away אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על take me away ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)