לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

LiFeLeSs (חסרת חיים)


כינוי:  מתבגרת (?)

בת: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

אממ, הכל בסדר? ככה.


כמה דברים מסתדרים, לא 100%, אבל בסדר.




-דוריס-
נכתב על ידי מתבגרת (?) , 28/9/2007 14:14  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מתבגרת (?) ב-29/9/2007 16:47
 



למה?


למה הכל חייב ליהיות כל כך גרוע? כל הזמן !



3\>
נכתב על ידי מתבגרת (?) , 22/9/2007 20:33  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדידוש ב-2/10/2007 20:45
 



יום שני, גיבוש בבריכה. עלאק גיבוש..


                                                              עד עכשיו, לא היה טוב.
                                          הוא דלוק עליה, זה בטוח..למרות שהיא יודעת מה אני מרגישה כלפיו,

                           היא ממשיכה לנשק אותו לחבק אותו ליהיות איתו לצחוק איתו לשחק איתו וכ'ו...

                                                                         

                  חשבתי שאנחנו חברות טובות ואני יכולה לסמוך עליה שהיא תעשה את הדבר הנכון..טעיתי.

                                                                         

              מחר יום כיפור, זמן לבקש סליחה, אזז..סליחה בכל מי שפגעתי, אם זה בכם, הקוראים ואם זה.........בךXD

                                                                        

                                           ליאורי שלי טסה לה לצרפת, והשאירה אותי פה לבד
                                             חחח..סתם, אני מקווה שתהני מאמי שלי!!

                                                                  זה כ"כ מגיע לך.

                                                                      

                                       יום שני, יום גיבוש בבריכה, אני מקווה שיהיה טוב..

                אני מקווה שהוא יגיד לי איזה מילה, יחייך אליי, יביא חיבוק או משו. ממש מצפה למשהו טוב בשני.


בנימה אופטימית מידי,
דוריס.

נכתב על ידי מתבגרת (?) , 20/9/2007 15:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מתבגרת (?) ב-22/9/2007 20:46
 



לדף הבא
דפים:  

10,074
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למתבגרת (?) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מתבגרת (?) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)