לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  שומרת הזמן

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מידות


"אל תסתכלי עלי כאילו יש לך מה לומר לי

ותנצחי אותי עם החיוך הזה שלך..."

 

גאה ומאוכזבת ביחד

 

אף פעם לא ימאס לי לאהוב אותך.

ובאותה מידה לשנוא אותך

 

נכתב על ידי שומרת הזמן , 1/5/2011 10:44   בקטגוריות פרטים עלי, רגשות?, אף פעם זה לא מאוחר מדי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של lily_ kane ב-1/5/2011 11:02
 



יש מסיבה באוטוווווו


וואלה
הזמן בחיים לא עבר לאט כמו שהוא עובר עכשיו
עוד משהו שאני שונאת בצבא הזה: מישהו בטירונות שלא דיבר איתי כבר דיי הרבה זמן התקשר אלי עכשיו 
ונחשו מה?
הטלפון שלי היה בחדר השני ועוד על שקט.

אלוהים אוהב אותי.

די נו,תתקשר כבר יא קוף XDD יש פה אנשים שמתגעגעים

אביבבבבבב :):)

בחיים פרוזן יוגורט לא בא לי כזה בטוב,תודה יהל (L)

נכתב על ידי שומרת הזמן , 16/2/2010 20:24   בקטגוריות גם לי יש רגשות.., החיים המוזרים שלי, פרטים עלי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נבוט. ב-17/2/2010 20:38
 



There is no place like HOME


אני רוצה להיות מאופקת יותר

מה כבר ביקשתי? שתפסיק לעשות לי עיניים,שתפסיק לחייך בלי שום סיבה

שאנחנו הולכים תפסיק להתסכל עלי,להציק לי,לחבק אותי,להחזיק לי את היד...

אני לא רוצה להרגיש אלייך שום דבר

לא להימשך אלייך בשום צורה

למרות שאתה יודע כמה הייתי רוצה להפשיט אותך,עכשיו,ברגע זה על הספסל פה

אני צועדת בשקט

מנסה לשלוט בעצמי ולהתסכל רק קדימה,קצת למטה

לחייך ביני לבין עצמי

אל תחשוב שאני לא רואה שאתה מסתכל עלי

ואיכשהו זה תמיד יהיה חזק ממני ויגרום לי להתסכל עלייך חזרה,לחייך,לשאול "מה?"

ואתה תסתכל לי בעיניים ותזוז מהר

אתה יודע כמה אני רוצה לנשק אותך

אז אולי....תנשק אותי אתה?

 

יאללה

עלאק HOME SWEET HOME

אני אוהבת את הבית שלי,פשוט ברגע זה,הוא לא המקום שאני רוצה להיות בו.

רק אביב.

נכתב על ידי שומרת הזמן , 11/2/2010 23:45   בקטגוריות החיים המוזרים שלי, פרטים עלי, רגשות?, יצירות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נבוט. ב-16/2/2010 20:21
 



אמן


הייתי רוצה להכיר אותך.

אני מהססת להגיב לפעמיים,אני מוחקת בערך 20 פעם את מה שכתבתי עד שאני מחליטה

וגם אז שכבר שלחתי אני חושבת שתגיב רע ותגיד עלי שאני פשוט סתומה

 

אז נעים להכיר

אני אביב

וכרגע ממש לא אכפת לי מה תחשוב עלי,אני רק יודעת שאני חושבת שעד עכשיו אתה אדם מעניין.

 

You're so vain, you probably think this song is about you..

 

אני בטוחה שאין מאושרת ממני.

אביב מיירה .ל.

נכתב על ידי שומרת הזמן , 5/9/2009 00:32   בקטגוריות גם לי יש רגשות.., החיים המוזרים שלי, פרטים עלי, רגשות?  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רז. ב-5/9/2009 21:07
 




דפים:  
30,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשומרת הזמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שומרת הזמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)