לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  שומרת הזמן

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½?. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אותך


תן לי את הכוח לשכוח

את השם, את העיניים , את הקול...

 

תן לי כוח לשכוח

את החיבוק , את המילים המרגיעות, את החיבוק בלילה

 

תן לי את הכוח

בבקשה

כי כל מה שנשאר לי הוא הכוח לזכור אותך.

נכתב על ידי שומרת הזמן , 28/6/2014 22:47   בקטגוריות גם לי יש רגשות.., רגשות?, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלי


עברו רק יומיים וקצת והגעגע כבר מתחיל להכאיב.

 

אני רק רוצה שתהיה כאן עוד קצת ואז תיסע, זה כל מה שאני מבקשת.

אף פעם לא הבנתי למה דברים שטובים לי נאלצים להיקטע ...זה כניראה המזל שלי

ומי אמר שזה נגמר בכלל?

 

תרים את הטלפון ותתקשר אלי בבקשה

אני רק רוצה לשמוע את הקול שלך אומר לי "קטנה שלי, הכל בסדר"

זה הכל.

 

 

נכתב על ידי שומרת הזמן , 5/5/2012 11:00   בקטגוריות החיים המוזרים שלי, גם לי יש רגשות.., רגשות?  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איש בתוך קופסא ב-22/7/2012 18:34
 



מידות


"אל תסתכלי עלי כאילו יש לך מה לומר לי

ותנצחי אותי עם החיוך הזה שלך..."

 

גאה ומאוכזבת ביחד

 

אף פעם לא ימאס לי לאהוב אותך.

ובאותה מידה לשנוא אותך

 

נכתב על ידי שומרת הזמן , 1/5/2011 10:44   בקטגוריות פרטים עלי, רגשות?, אף פעם זה לא מאוחר מדי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של lily_ kane ב-1/5/2011 11:02
 



זכוכיות


להגיד שהכאב קטן כשהזמן עובר זה לשקר לעצמך

גם אם למדת לעצור את הדמעות ולחשוב על דברים אחרים

זה אף פעם לא עובד

זה תמיד יהיה שם

אתה אף פעם לא תבין למה דווקא לאנשים שאתה הכי אוהב זה קורה

מי לעזאזל ברא את זה.איזה מחלה נוראית

 

לפעמיים כל מה שבא לי זה מישהו שמבין

איך זה לקבל את כל שנה שוב ושוב 

ולדעת שאין לך הרבה מה לעשות

רק להיות שם בשבילו,וגם זה כל כך משמעותי

 

ורק הידיעה הזאת מחזירה אותי למקומות לא נעימים בכלל

עד שאספתי את כל השברים והחרטות

זה מגיע כמו כאפה מצלצלת

משאיר אותי שבורה לגמרי

 

פסימיות

אופטימיות

די,נשבר לי.

נכתב על ידי שומרת הזמן , 26/3/2011 20:57   בקטגוריות רגשות?, גם לי יש רגשות..  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של nice to know you ב-2/4/2011 13:17
 




דפים:  
30,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשומרת הזמן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שומרת הזמן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)