לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


לפעמים מגיעים רק עד פני השטח ולפעמים עמוק עמוק פנימה.

כינוי:  B(L)ugerit

בת: 37

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2009

פקעת עצבים.


אוף.

אתה ממש מעצבן. וגם אתה. וכולם.

ובכלל אני לא מבינה למה דווקא היום, כולכם תקועים לי בראש ביחד.

אי אפשר לטפל בכל אחד מכם בנפרד?


ואיך בכלל יכול להיות שגברים מצליחים להוציא אותי מהשלווה?

דווקא ביום שהחלטתי לשים סוף לכעס, לפרוק קצת מטען.

התקשרתי. אל כולם.

וכלום.

אתם לא עונים.


נפלא.


אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאראררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר



האמת שזה קצת עצוב שאני מחכה ליד המחשב ומחכה לקבל תשובות. תגובות. יחס. אות חיים.

לא?


פעם הייתי כותבת שירים יפים.

ועכשיו הכעס והעצבים וההתרגשות רק בוערים לי בפנים.

נכתב על ידי B(L)ugerit , 21/9/2009 23:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,338
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB(L)ugerit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B(L)ugerit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)