לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ישרא בלוג - לא למאכל


מובטלת חסרת חיים

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 335849336 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

ואווו כמה תמונות!! חג שמח לכולם :]



טוב, אז קודם כל חג שמח!!!

טוב, קצת קשה שהוא יהיה שמח, בכל זאת, זה פסח. אין מה לאכול בפסח! זה כאילו שבוע של צום.

באסה :[

 

בכל מקרה, אז אני מרשה לכם לקבור אותי [אפילו חיה זה בסדר], לא העלתי את התמונות, וסתם עיכבתי את כולם. סליחה!

בקיצור, כמה דברים קרו בחודש שלא עידכנתי..

הרבה.

 

 

לפני שאני מעלה את התמונות, כמה דברים:

 

מסקנות: יש לנו מורה משוגעת, אפשר לראות את זה בתמונות.

רואים ש..: מיה סתיו ואני הכי אוהבות להצטלם [אפשר לראות בכמות התמונות]

בסוף כולם: ישנאו את מור, כי תכלס לא משנה מה, היא יוצאת הכי פוטוגנית.

בקשה מיוחדת: אל תהרגו אותי, מי שרוצה שאני אוריד תמונה מסויימת שלו, שרק יגיד, ואני מיד מורידה. כנל לגבי מי שרוצ \ה שאני אערוך איזו תמונה שלו, כי שום תמונה כאן לא ערוכה.כי ככה החלטתי.

גיליתי: שכשאני מצטלמת, יש לי נטיה לעשות כל מיני דברים עם הפה.

אני הכי כועסת על: זהבה, שבקושי תמונה אחת שלה יש לי, וגם זה חצי ממנה.

יצאו הכי הומואים: דוד, עומר, ירון ושלומי.

וכמו תמיד: אני אמשיך להגיד שדוד ושלומי דפוקים. [דוד קצת יותר, כי הוא גם מוביל בציטוטים, והוא גם יצא הומו].

 

הכי הזכיר את אסי [זערור]: הוא ירון! שממש מזכיר אותו!

הכי חתיך: דוד [למרות שהוא יצא הומו, ודפוק!]

הכי מוזר: שנדמה לי שחסרים תמונות.. בעצם לא נדמה לי, אני בטוחה! איפה התמונות של הודיה-כיפה-אדומה-ולא-בפורים?

הכי מגניב: המצלמה של לולה.

הכי באסה: המצלמה של הודיה, שנהרסה :[

והכי כיף: היה כל הטיול הזה!!!!

ובע"ה: גם שנה הבאה, פי 75386942304 יותר כיף!

 

תודות:

- להודיה, על הצלמה, והכרטיס זיכרון.

- ללוליטה, על המצלמה הכי מגניבה שיש.

- לסתיו, על הצילומים [ולעוד רבים אחרים..]

- לי על העידכון.

- למצטלמים, שבזכותם יש בכלל עידכון.

- למאבטחים, ששמרו עלינו.

- לביה"ס שלא ביטל את הטיול הזה.

- וכמובן לרעות [המורה], שסיפקה לנו מלא שעות צחוק והנאה.

 

 

כמה הערות:

- התמונות מעורבבות. כלומר, יש פה מהמצלמה של לוליטה, ושל הודיה ומהפלאפון שלי [מהתמונות בפורים].

- התמונות כגם יצאו לא מסודרות, כאילו הם לא מסודרות לפי ימים, יש עירבוב בימי האכנסנייה לטיולים וכו'.

- בסוף העידכון של הטיול השנתי, יש תמונות של אנשים ישנים, שתדעו לכם שאני לא מתכוונת להוריד אף תמונה!

- תהנו! ותגיבו!

 

רעות, לא נראה לי שממש בא לה על הטיול הזה..

 

דוד, כזה מתנשא ;]

 

שלומי.. עוד משהו מעבר לזה?

 

עומר.. שחור למדי.

 

חחחח.. אחחח הפוני הפוני.

[בעצירה בדרך.]

 

המאבטח, חייל שומר, לא יודעת איך לקרוא לו, אה... לב!!! והנהג אוטובוס הקטר הזה[לא.. הוא לא נהג אוטובוס קטר, הוא פשוט מעשן ממש הרבה].

 

אוקיי, אז ככה, מפה, אתם פשוט עומדים להתפקע מצחוק, באמת!

אם מישהו יגיד לי שהוא לא יצא הומו.. אז אני לא יודעת מה.

 

כזו סקסית!!

מי שרוצה אתהמספר שלה, שרק יבקש, יש לי:]

 

תמונה פשוט גדולה!!!

אהבתי אותה!

 

אוי ואבוי, גם בת, וגם פרחה?

 

ליאור, עוד לא התעוררה.

 

מיה ואני!

[אתם הולכים לסבול מעוד הרבה תמונות שלי ושלה!!]

 

 

הודיה, במעיל הענקי של וקסמן.. [הענקי ממש!!!1]

 

לוליטה ואלומה!!

כאלה מושלמות :]

 

מור ומיה.

 

דנה ולוליטה.

ואייי גם דנה פוטוגנית.

אז שינוי בתוכניות, הורגים גם את מור וגם את דנה.

 

 

איזה קושקושית את לולי!!

 

נוף.

[וכמובן ששלומי חפש לנו על מעגל וקוטר ומיתר ורדיוס, וכל החרטא שממש לא בא לי לדבר על זה בחופש]

 

ואייי.. זו תמונה מאגניבה.

 

סתם יושבים לנו..

 

סתיו!

הכובע פשוט יפה!

 

סתיו והודיה.

 

סתיו ניסתה לצלם אתה מה שקורה דרך המשקפיים שלה.

 

תמונת מצב: אנשים הולכים.

 

רעות! המורה הכי קרועה בעולם!

נכון שכולנו ממש אוהבים אותה :]

 

תמונת מצב: אנשים הולכים.

 

אני.. לכו תבינו..

 

 

חחחח החיפושית זבל, והמורה.

 

אווו איכככככככ

 

תמונת מצב: אנשים הולכים. [וכן, כל תמונת מצב שפה זה אנשים הולכים, אז אתם הולכים לראות את המשפט הזה עוד מלא פעמים, ושלומי, אני כן חכמה, כי אני עושה ההעתק הדבק!]

 

תמונת מצב: אנשים הולכים.

 

עומר.. תמונה מוזרה. בסדר, הבנאדם עצמו כולו מעוות איך התמונה לא תצא מוזרה?

 

תמונת מצב: שיט!!! אנשים יושבים/עומדים [ולא הולכים, עצלנים, תלכו כבר, הרסתם את הרצף!]

 

דנה נכון שבא לכם לשתות עכשיו גם?]

 

שלומי, דוד וסתיו.

 

ירון..

 

דוד.. אני צילמתי :]

 

סתיו.. ואיי נכון שזו תמונה ממש טובה!

[כי גם אני צילמתי!!]

 

מור-כפרה-עליה! וזהבה [זהו! תמונה יחידה שלה. אני ארצח אותה בדוק, מזה רק תמונה אחת! חוצפה פשוט]

 

אין כוח אפילו להתיחס לתמונה הזאת. אבל מה שבדוק שעומר כאילו מקשיב..

 

 

הודיה, לוליטה, ודנה, עם הנוף!

 

אני, רושמת במחברת ציטוטים.

 

אני וסתיו. אימלה איזה יפה שם!!!

 

סתוי!! איזו תמונה מדהימה!

טוב, צריך לרצוח עכשיו את מור את דנה ואת סתיו. די כבר, זה נמאס ;]

 

רוזי וסתיו.

 

ושוב סתיו. [ואיי אני מצלמת ממש יפה!]

 

עומר.. [אמממ עכשיו אתם מבינים למה אמרתי שגם הוא הומו? דווקא הפרח הזה ממש מחמיא לו ;]

 

מעניין מי הביא לו את הפרח..

 

תמונת מצב: אנשים יושבים.

 

חחח... כל אחד והעולם שלו..

יואוווו!!! עוד תמונה של זהבה!! יאיייייי

 

דוד ושלומי.

 

חחחח... אמרתי לכם שהיא שפויה? לא אמרתי! כי היא לא.

רעות, אנחנו אוהבים אותך ככה.

 

עומר, מחליף את עומר ויצמן של שנה שברה. אויי.. התמונה הזאת ממש מעצבנת אותי!

 

תמונת מצב: אנשים.

 

כל כך עושה חשק  לחזור לשם!!

 

כן. הודיה ממש טרזן!

 

גם ראובנה!

 

 

ואייי 3 תמונות של זהבה. טוב אני חוזרת בי. לא רוצחים אותה!

זהבה, מיה, סתיו, וקסמן, ליאורה ועומר.

 

הודיה, סתיו דוד ושלומי.

 

תמונת מצב: אותו דבר ממקודם רק בלי הודיה.

 

 

תמונת מצב: כיתה אחרת יושבת.

 

הודיה.. ואייי לאנשים פה יצאו תמונות ממש יפות!

תמונה מדהימה!

 

אני ומיה.. [סוף סוף הגענו לתמונות שלנו!]

 

ואיי איזו תמונה יפה. [ככה זה כשהצמלמה של לוליטה אצלך ואתה יכול לראות את עצמך מצלם אותך]

 

לי [בואו נסכם שפשוט נקרא לה וקסמן [שם משפחה] כי אני לא רגילה לקרוא לה לי] ומיה..

 

מיה ומור.. דייי צריך להרוג אותה!

 

עומר ומור.. יואוו היא כזאת נמוכה!

 

מיה ודוד, כאלה קושקושים!

 

עומר ומור.. איזה מבסוט הוא :]

 

וקסמן הכוסית הכי הכי!

 

דוד ואני.

 

אני ומור.

אני מצטערת שהצטלמתי איתה. פשוט טעות להצטלם איתה!

מאחורה: שלומי סתיו ווקסמן.

 

מור מיה ואני .  אייי לאב יו גירלז!

 

דוד, עם המשקפי שמש שלי. נכון שיפהלו?

אני אקנה לך כאלה ליומולדת.

 

סתיו...

 

אני עם המשפקיים של סתיו.

 

ושוב אני [הבנתם למה אמרתי שיש לי נטיה לשחק עם השפתיים כשאני מצטלמת?]

 

אני ומיה!! אני מתה עלייך הכי-מושלמת-בעולם!

 

מור, ושלומי מאחורה.

מזה כולם עם משקפי שמש פתאום?

 

תמונת מצב: אני!! :]

 

חצי מהשיער של מיה ואני.

 

ואיי השיער שלי ממש מוזר :O

 

 

טוב, זה הבלוג שלי! ומותר לי להשים תמונות שלי כמה שאני רק רוצה!

 

תמונת מצב: אנשים הולכים [יאיאיייאייאטיא].

 

מיה :]

אין מה להגיד. פשוט מיה.

 

תמונת מצב: פרות בשטח, ולוליטה.

 

כאן זה כבר באוטובוס לאכסנייה.

דוד, למה הוא מאושר?

מבסוט תמיד הילד הזה..

 

כנ"ל לגבי מור.

 

סתיו. :]=

 

אני ומיה.

איך אני אוהבת שאנחנו מצלטמות.

 

מיה.. יואוו איזו יפה היא!

 

חחח... להזכירכם לפני שנתיים [טיול שנתי 2006]:

[מיה ומור]



והשנה:

[אני ומיה]

השנה ממש החלפתי את מור חחחחח.. לי ולמיה יש תמונות בכמות של התמונות מהטיול שלפני שנתיים של מיה ושל מור.

 

 

כאן רציתי להראות את הנעל של הודיה ושל שלומי. שלומי זה עם הנעל הורודה, איזו רגל קטנה יש לו..

חחחחחח

 

שוב הנעליים, וחצי ממני.

 

עומריקווווו

 

שלומי, ומשהו ורוד עליו.

 

חחחח... באכסנייה. סתיו על מישהי.. חחחח

כזאת  תמונה טובה!

 

דנה ולוליטה!

 

ניסים ואלומה. כאלה מושלמים!!

 

דוד [משחיקים פוקר..]

 

התמונה הבאה לא לילדים קטנים.. באמת שלא לילדים קטנים..

 

 

 

וזה כי שלומי הפסיד..

 

דוד.. אוייי נראה נורא!

 

תמונת מצב: התנחלות בחדר שלנו.

ובמילה אחת: קישטה!!!!

 

רומן :]

 

 

טל, ירון, הודיה ורומן.

 

 

תמונת מצב: חושך.

 

חחח.. הלבן הזוהר הזה זה החוט של המצלמה..

 


עכשיו אתם מבינים למה אמרתי שירון הומו?

 

עכשיו אתם בדוק מבינים!

 

 

גרישה, עומר [עם פרח ממש יפה!!!] רומן, וקסמן, וירון.

 

אלומה ורובי. ואייי איזו תמונה טובה של שתיהן!

 

לולי.

שלומי [אומר לי]: "עדי, יום אחד, כל זה יהיה של ארץ ישראל".

 

לוליטה ואלומה.

 

 

שפן סלעים!

 

בהגדלה.

 

חחח... מרושעת שכזו :]

אבל איזה אמיתי זהנראה!

 

ירון, עומר, ליאורה, אני, והודיה.

 

עומר וירון וחצי מליאורה.

 

 

אני והודיה :] [פעמיים, לא סתם!]

 

עומר.. איזה יפהלו ככה!!

 

לולי והנוף.

 

שלומי :] כזה חמוד!

 

מור מיה ושלומי.

לא נראה מבויים בכללל.. ממש בכלל!!

 

כאלה חמודות :]

 

חחחחחחח... חמודה מיה הזאת.

ומור סתם יפה..

 

מור מיה ואני.

 

רעות ואבישי המורה לשל"ח.

 

כזאת מופרעת :]

יו יו ווצאפ טיצ'?

 

ושוב רעות ואבישי.

 

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

 

אני שלומי רעות דוד ולוליטה.

 

 

חייב להרוס הכל הדוד הזה!

 

 

איפה זה?

אגב. לוליטה, את מתמזגת עם הנוף ממש יפה!!

 

דוד משחק אותה.. חחח סתם הוא באמת בכושר!

 

חחחחחח... חמודדדדדדדדדדד!

 

דנה, מור, שלומי, לולי ואני.

איזו תמונה יפה..

 

סתיו..

 

אני והודיה..

 

אני ומיה :]

 

סתיו..

 

סתיו ורובי.

 

פאק.. שימו לב למכנס שלי, לנעליים, ואייי!

 

 

רובי.

אימאל'ה!!! הילדה הזאת מושלמת!

 

לוליטה ואלומה..

אגב.. המקום שם היה ממש יפה!!

 

חחחח. איזו חמודה!!!

 

ודווקא אתה מפל לא רואים.

עומר, אני, הודיה, סתיו, מור, דנה, ורובי.

 

חחח... למה קמתי?

קלטו את הודיה. חחחחח

 

עומר, אני, הודיה, סתיו, ומור.

[חחחחח עומר הרג אותי!!!]

 

לוליטה ואלומה.

אבל למה זה מטושטש!??Q?@?!

 

אני ומיה.

אני כל כך אוהבת את הילדה הזאת!

 

מפל.

ממש קטן!

 

אני והמפל [אגב, ניתן קרדיט לעומר על כל התמונות]

 

אני ולילי מדגמנות את המפל.. חחחח

"תבוא לפה, יש כאן מפלים".

 

אני ומיה..

 

חחחחחחחח

 

סתיו..

תמונה ממש יפה!

ועוד על המפל!

 

אבישי.

 

תמונת מצ: אנשים הולכים.

 

הודיה, וקסמן, מור אני ורובי. תמונה ממש מוזרה.

 

ליאורה!!!

אני אוהבת אותך ילדה!

 

מור הסקסית הזאת..

 

וקסמן, מור ורעות מאחורה.

 

עומר וירון..

 

רובי, אלומה, לוליטה, ודנה.

[קרדיט לסתיו].

 

 

 

סתיו...

 

סתיו ואני :]

 

 

זה כבר היום האחרון..

אין תמונות מהאכסנייה, או שבעצם יש תמונות אבל הן התערבבו עם התמונות הקודמות מהאכסנייה.

 

מור אני וליאורה.

אין לכם מושג כמה קר הזה. [תודה לעומר על הקפוצ'ון].

 

מור, אני וליאורה. שוב.

 

לולי ואבלינה.

 

דוד.. משחק אותה חכם.

 

דוד ומיה.

 

לא יודעת מה הולך שם. אבל שיהיה.

 

אלומה ורובי. נראה לי שרובי ישנה.

 

 

אוף.. אני לא זוכרת איך קוראים לו!

 

שלומי.

מי העקום שצילם את התמונה הזאת?

 

ואת זאת?

 

מור ווקסמן.

 

וקסמן.. ואיי איזה יפה זה יצא!

 

שלומי קשוחמאן.

 

מיה.. מדברת בפלא עם אבירם, או אבירן...

[אני מאשרת ;]

 

סלי..

בקושי רואים אות.. מסכן.

 

רובי.. הכל טוב נשמה?

 

עומר.. הורג אותי איך שהוא מרים את הגבות.. חחחח

 

לידור...

סלי.. יופי עכשיו לא חשוך אבל מטושטש. מסכן.

 

 

לולי, על מה את חושבת?

 

רובי, חשוכה למדי.

 

סתיו.. איזו תמונה יפה!

 

חיחיחייח איזה אצבעות מוזרות יצאו לה..

 

ליאורה.

למה את מתחבאת? כולה מצלמה..

 

מור... רצף תמונות של מור:

 

 

מור והודיה פעמייים:

 

 

 

ועכשיו למה שכולכם חיכיתם לו!!!

[וכבר אמרתי בהתחלה שאני לא מתכוונת למחוק שום תמונה מכאן!, אפילו תמונה שלי יש כאן]:

 

סתיו

 

רובי

 

שלומי

 

הודיה

 

ירון

 

ירון

 

לי.

 

דוד

 

 

אני

 

מיה

 

ויקה

 

רעות.

 

דוד.

 

סתיו

 

עומר

 

לידור.

 

 

וזהו!!!

נתראה בשנה הבאה!!

 


 

עכשיו לתמונות מפורים. [אתם רואים למה לא העלתי את התממונות מזמן, כי יש מיליון תמונות!]

אגב, כל התמונות הן מאיכות מצלמת הפלא שלי.

 

שלומי.

 

מיה..

 

 

 

דוד [עכשיו אתם מבינים למה אמרתי שהואא הומו?]

 

גם שלומי רוצה להיות הומו!!

שנגיד לו לא?

אגב.. שיהיה ברור, אין לי שום בעיה עם הומואים, אני מתה עליהם!

 





ואווו.. כמה אינטימי..


שלומי מראה לי מאיפה אפשר לראות לבנות כשהן יושבות עם מיני.

דוד, הולך עם זה עד הסוף!



שלומי, אומר שזה יותר יפה כסטרפלז [ככה רושמים?]

 

שלומי: "לא!! אסור!"





חחחח...זה הזיופי חתימות של אמא שלו ושל אמא של הודיה. חחחחח

הוא זייף.. נכון נראה אמיתי?

 

 

 

 

שלומי כונפה.

 

סלבה עושה לי כזה בשיעור: "איזה יפה שיפצו את התקרה, אה?"

 

חחח.. דופק את הראש בשולחן..

 

 חחח.. אוקיי התמונות הבאות הן איכות מצלמה דיגיטלית, וכל התמונות מפורים עצמו [התמונות מקודם היו לפני פורים]:

 

דוד-כיפה-אדומה.

 

דוד והודיה כיפה אדומה.

דוד ויבגני..

אני :]

התחפשתי לסרט.. חחחח

ניסים.
התחפש לפריק.

רעות.

התחפשה לבילבי. [כבר שנים הבליבי הזאתלא מופיעה בטלויזיה ועדיין מתחפשים אליה?]

 

רעות ורותם שהתחפשה לאדם הקדמון.

 

שלומי מאחורה שהתחפש לפריק.

ורעות ורותם.


דוד ורעות.. חחחח

סוטה מי שצילם את התמונה הזאת.


רוני ושלמה.

שלמה.

שהתחפש ל LSD


 


אחותי שהתחפשה לפופקורן, ומון חברה שלה שתהחפשה למקדונלדס.

[אגב, שמתם לב לזה? אני התחפשתי לסקט ואחותי התחפשה לפופקורן וביחד אנחנו סרט ופופקורן, אגב, זכינו מקום ראשון בתחרות תחפושות, כי מגיע לנו :]

 

הודיה מאפרת את ניסים.

 

ויצ'י החתיך הזה!

אלומה שהתחפשה למלחית וניסים..

מיה שהתחפשה ל...

כבר רשום.

אה.. לא רואים את המפונקת, היא התחפשה לנסיכה מפונקת.



 

חחחחח... המעודדות.

ליאורה הכוסית ועומרת הכונפה.





מיה ורעות.. חחחח



 

אלומה ודוד.. חיחחח [אה בדיוק נזכרתי שדוד בחול עושה חיים איפשהו שם. תהנה :]

ליאורה סוזן והודיה.

למה סוזן התחפשה תזכירו לי?

אני :]



 

לילוש וסתיו.

סתיו ולילוש :]

סתיו ודוד..

חחחח... אני ונטלי מהעבודה החמודה הזאת שאני מתה עליה!

דוד, ליאורה, מיה, אני, שלומי, והודיה.

מורן ושלומי.. חחח איזה מאגניב?



 

כיפה אדומה עצבנית :O

ליאורה ואחותי..

ליאורה, את נראית עייפה נשמה..

שלומי ודוד..

 

ליאורה.. מעודדת כמו שצריך!

 

חחחחחחחח... כיפה אדומה תופסת טרמפים.. חחח מי לעזאזל יעזור לכונפה הזאת?





 

במחשבה שניהה...

חחחחחח

 

 


 

עכשיו תמונות לא קשורות לכלום.

 

 

סתם בשיעור







 

מור וליאת

איבטה רובי  ודניאל

מור וליאת

מור וליאת. נשבעת לכם שלא ערכתי את התמונות האלה!!!

לא יודעת מה קרה לפלא שלי פתאום!

 

לולי ואיבטה


 

חחח מור עושה כזה להודיה.

"הינה טיטאניק."


מור: "אה... לא! הינה טיטאניק"

אני, אחרי קיצה בשיעור ספורט. היה מזה כיף שם.

 

אני ודוד מטיילים בביה"ס ואז הוא עושה לךי כזה:

דוד: "מה זה השבר הזה?"

דוד (אחרי כמה שניות של חשיבה): "השבר הסורי אפריקאי"

חחח אותו יום שרצינו להבריז אבל פחדנו. חחח

 

מיה דוד שלומי ויבגני.

יבגני ושלומי הבריזו.

בסוף חצי הבריזו וחצי לא.

אני לא הברזתי :]

 

אגב דוד עושה כזה: "אני גאה שלא הברזתי"

ירון: "כן, אנחנו יודעים שאתה גאה".

 

בתמונה: דוד ורוסלן.



 


 

אוק'ייי תראו מה עבר על הפלא שלי..

אני איתו ככה כבר איזה חודש!

אבל לפחות אני יכולה לדבר בפלא וזה..





 

אה.. וכמה טוב שיש תצוגה חיצונית שעובדת וככה אפשר לראות מי מתקשר אליי!

 

 

 

זהו!

סיימתי את העידכון לחודש הזה.

תהנו מחופשת הפסח.

מיה, אני ואת הולכות להנות בגדול!

שלומי תהנה לך בירוחם.

דוד תהנה לך בחול.

ושלכולם יהיה חג שמח!!!

נכתב על ידי , 20/4/2008 17:11  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,219
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtake me home, i'm hot אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על take me home, i'm hot ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)