לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין באמת חברים אבל יש כאלה שלפחות ניראים כאלה.


שנתיים לא היתי פה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

אני רוצה לספר על יום חמישי.


החברה שסובבת אותי או שלא מכירה את המקום הזה בכלל או שמזמן שכחה אותו, זו בעיקר הסיבה שאני שוב חוזרת לכתוב פה...

 

עוברים עליי הרבה דברים ואני רוצה לכתוב את זה אולי זה יעזור ואולי לא...אבל מה שבטוח שכשאני כותבת מה שעובר לי בראש אני מבינה את זה יותר טוב.

 

מה שמעסיק אותי עכשיו זה בעיקר מה שקרה ביום חמישי.

אז ככה: אני לא השקר ויגיד שהתיכנון הייה ללכת הביתה מהעבודה אבל אני יגיד שבטוח שהוא לא הייה לסיים את הערב אצל מקס.

לא יצאתי כבר איזה חודש...זה קשה רק לעבוד ולא לצאת במיוחד החריי שדיי היתרגלתי ללצאת לפחות פעם בשבוע...

אז הייה לילה לבן בתל אביב וכולם התחילו לדבר איתי: יאן, מאור, גאנה...וחן! וכמובן שאני בתור חברה טובה זרקתי את כל הידידים לפח ואמרתי לחן שבוא לקיוסק והיא שיכנע אותי ללכת  לבננה ביץ ששם עמורה להיות מסיבת טרנס...אני קצת משקרת ומגזימה לא באמת זרקתי לפח אבל ניפנפתי בעדינות ואמרתי שאני ידבר איתם כשאני יסיים את העבודה ונירא....כמובן שמראש ידעתי שאני לא באה...הכל טוב ויפה אני וחן בקיוסק שותות מדברות מזיינות את השכל פתאום אס.אמ.אס אווי ומי זה.. מקס כמובן...שאל מה אני עושה אמרתי שאני בעבודה...ביקש שאני ידבר איתו כשאני מסיימת אמרתי סבבה...ולא באמת היתכוונתי לעשות את זה...סיימתי את העבודה אני וחן היתחלנו להיתקדם לכיוון הטיילת פתאום טלפון וזה מקס כמובן...אני עונה (טעות מספר אחת) שאלת למה לא היתקשרתי אמרתי שרק עכשיו סיימתי ובידיוק באתי להיתרשק...שאל עם אני באה אמרתי לו שאני עם חן בדרך לטיילת תל אביב ועם אין שם שום דבר מעניין אז אני באה הוא נשמע מסטול מת צעק משהו לא ברור ואמר שאני ידבר איתו אמרתי סבבה.

הגענו לשם...וכמו שידעתי מראש משעמם שם תחתים אבל בכל זאות אמנתי לחן ונתתי לה לגרור אותי לשם! מצידי הייה באמת להישער שם אבל לה ולעוד 2 חברות שלה הייה ממש משעמם , גם לי אבל לא רציתי הביתה וגם נירא לי שבתכלס ידעתי בערך איך זה היגמר עם אני הלך למקס...ובכל זאות הן רצו ללכת אז הלכנו משם. ואיך שיצאנו מקס שולח עוד אס.אמ.אס  שאל עם טוב שם ושהוא יבוא עניתי שמשעמם ובידיוק יצאתי אז הוא אמר שהוא בקובליברה ושאני יבוא...לקח לי דקה שתיים...והחלטתי ללכת לשם כי משעמם בבית.

 

שכחתי להגיד שכן שתיתי אבל לא היתי שיכורה.

 

הגעתי לשם , נכנסתי ראיתי את מקס ,טל, ארתור, חברה של טל ו2 חברות שלה.

באתי להגיד לו שלום רגיל באמת שכן אבל עוד ליפניי שסמתי לב למשהו הוא נישק אותי וחיבק אותי ולא נתן לי לזוז

נכתב על ידי kotik , 1/7/2012 01:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  kotik

בת: 32

תמונה




10,919
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkotik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kotik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)