לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Happiness


מעניין? ספרו לחברים. לא מעניין? יש לחצן X..תשתמשו בו.

כינוי: 

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

גמלי יש פרווו P:


חעחעחעחע

גמלי יש פרוו!

ואניי

לא שילמתייי

ואתם כןן

ואתם נדפקתםם P:

 

ולא אכפת לי אם אתם לא מגייביםם

ולא אכפת לי אם אתם זבלייםם

גםם ככה אני לא נכנסת לפה הרבה (:

 

ויצא לי פוסטט מטומטםם

ואנלא יודעתת איך משתמשים בפרו בכלל אבל נלממדדד להלהלהלה


היום היה מבחן במתטיקהה ולא היה משוו :\

ישלי 31 נקודות.. זה בטוח

משם.. הכל פתוח חח


עוד מעט סילבסטר.. יום עצוב לאנשים כמוני :(

\\=

(וזה הזמן להשתמש בעוד סמיילים לקטע כי ישלי פרו ואני מאגניבה) :

 

THE SAD LIFE IS HEREE ! :(


אעעע אתמול היה לי חווג דרמהה

ואיזה סצינה חזקה יצאה לנווווו

השתנתי מצחווווק!! (:

 

 

 

איזה פוסט לא קשור לחיים..

באלי לקחת ת'אוטו ולעוףף מפה

(ולקחת את אבא כי צריך מלווהXD)

 

הייתי פה...

נטו'שש המאגניבה בעלת הפרו בחינם D:

נכתב על ידי , 27/12/2007 12:09  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עברתי טסטטט!


אני יודעת שדי נטשתי ת'בלוג של עצמי..

ושדי אני כבר לא כותבת

אבל את זה כן צריך לפרסםם!

 

עברתי טסטט

ואני עוד 3 חודשים אחרוש כמו גדולה את כבישי הארץ

ואפחד לא יעצור אותי

מואעאעאעאעאעע!

נכתב על ידי , 14/12/2007 17:43  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יפה לי לא לעדכן.


!
נכתב על ידי , 5/12/2007 22:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטע :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטע :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)