לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אני לפעמים מרגישה שאני חייבת לדבר עם מישהו.......


אני פשוט הולכת לכתוב הכל אבל הכל על עצמי בלי צנזורה בלי דאגות שמישהו יכנס ויקרא את זה וכל מי שאני מכירה וקורא את זה אל תצפו למחמאות.......


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2006

טיול בנגב.....


חזרתי אתמול מטיול ג'יפים בנגב..... היה ממש כיף... זה היה הטיול הראשון שלי ובהתחלה כל הקטע של לרדת מדרגות עם הג'יפ היה ממש מפחיד..... ביום הראשון נסענו בדיונות קצת ואז הגענו למאגר מים שהיה יבש לגמרי........ כל אותו יום ירד מלא מלא גשם וכשהגענו לחניון לילה שבו היינו אמורים לשון פינו אותנו מחשש לשיטפון...... ביום השני חזרנו למאגר וגילינו שהוא מלא במים..... לקחנו טרטורון מחבר של אלה שהיו איתנו ונסענו מסביב למאגר..... ביום השלישי ירדנו מדרגות סלע בדרך הבשמים ואני ממש פחדתי מה גם שהאוטו שלנו הוא לא ממש ג'יפ הוא די אוטו לנסיעה בעיר..... טוארג למי שיודע מה זה..... אחר כך יצאנו מהשטח ונסענו לאכול ארוחת צהריים במסעדה..... בטיול היו אתנו חברים של ההורים שלי והילדים הקטנים שלהם..... תאומים בני שנתיים וחצי...... הם היו כל כך חמודים!!!!!!!!!! היה לנו ווקי טוקי כדי שנתקשר בין הרכבים..... אז באחד הימים הילדים לקחו אותו והתחילו לצעוק לתוכו את השם של אמא שלי....... זה היה כל כך מצחיק!!!!!!!

 

עד כאן להיום....... לאב יו רוני

נכתב על ידי im not a girl not yet a woman , 19/4/2006 09:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  im not a girl not yet a woman

בת: 31

תמונה




289
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לim not a girl not yet a woman אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על im not a girl not yet a woman ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)